Bringebærblad kapsler

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Ka da har jeg også kjøpt meg det :)
1371326952899.jpg
På palken står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig.
Jeg er i morgen 37+0
Bør jeg ta 2 eller 3 kapsler om gangen da?
Og hvor lenge tar dere de etter fødselen?

♥ Termin 10 juli ♥

Begynn med 2 x 2 et par dager ihvertfall til du ser hvordan du reagerer...( om du reagerer)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Eg har tatt en morgen og en kveld. Starter med 2 morgen og 2 kveld på mandag (er da i uke 35+5), øker en uke etter det til 3 morgen og 3 kveld.

Eg må se koss eg reagere - eg blir så kvalm av kapsler generelt.

Jeg startet med 2x1 en uke så 2x2 uke to nå tar jeg 3x3 ;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har nå tatt 2 i kveld.
Jeg er jo 37 + 0 i morgen. Begynte litt sent på de.
Dere begynte jo før meg, så et redd for å ikke få noen virkning om jeg begynner for smått :p
Så jeg prøver meg med 2 morgen og 2 kveld i en uke nå så kan jeg ev øke om det går fint ;)

♥ Termin 10 juli ♥

Viss du fikk varsel om "tommel ned" så var ikke det meingen, trykka feil - sko væra Tommel opp ;)

Hadde kjørt på med 3*3 siden du er 37 allt ;)

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤
Ja jeg satt akkurat og vurderte det nå når jeg fant frem morgen dosen her nå....
Det skal jo ikke skade noe å ta 3 morgen og kveld i følge pakningen :)

♥ Termin 10 juli ♥

Hmmm...kanskje eg sko bjunt me det o? Hvilke fordeler/ulemper har de?

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Lyst til å ta, men vet ikke om jeg tør. Finnes det i te eller annet også som er trygt for gravide?

Har blitt allergisk for pencillin, og sist jeg kjøpte vitaminer på helsekost reagerte jeg på noe i de også. Redd for om det er noe stoff i kapsler jeg reagerer på, og vil helst ikke ha allergisk reaksjon nå... :confused:

Lyst til å ta, men vet ikke om jeg tør. Finnes det i te eller annet også som er trygt for gravide?

Har blitt allergisk for pencillin, og sist jeg kjøpte vitaminer på helsekost reagerte jeg på noe i de også. Redd for om det er noe stoff i kapsler jeg reagerer på, og vil helst ikke ha allergisk reaksjon nå... :confused:
Mener den finnes i te også:)

termin 21.07.2013

Finnes i te ja og den er igrunn ganske god :)

Så bra! Hvor har du kjøpt denne? Står det noe om dosering der også? Kan man drikke det fra uke 35, eller må jeg vente litt? Og har det samme effekt som kapslene?

Teen er vist svakere men den smaker godt og jeg koser meg med den!

Jeg har ikke kjøpt den selv, fikk bare en kopp hos en venninne som satt og drakk på den (hun og er høygravid)
Vil tro du kan begynne med den fra uke 34, vet ikke doseringer men den står nok på pk.
Hun hadde kjøpt den på helsekosten og fikk kjøpt den i pose te :)

Vet faktisk ikke men da min søster ventet tredje ble hun sendt hjem fra riksen tre ganger, siste gangen drakk hun tre kopper på styrtet og fødte så i ambulansen på vei inn igjen....

Back
Topp