Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Du fiksa det nok før eg så detViss du fikk varsel om "tommel ned" så var ikke det meingen, trykka feil - sko væra Tommel opp
Ja jeg satt akkurat og vurderte det nå når jeg fant frem morgen dosen her nå....Hadde kjørt på med 3*3 siden du er 37 allt
Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤
Du kan lese litt om det herHmmm...kanskje eg sko bjunt me det o? Hvilke fordeler/ulemper har de?
♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
Mener den finnes i te ogsåLyst til å ta, men vet ikke om jeg tør. Finnes det i te eller annet også som er trygt for gravide?
Har blitt allergisk for pencillin, og sist jeg kjøpte vitaminer på helsekost reagerte jeg på noe i de også. Redd for om det er noe stoff i kapsler jeg reagerer på, og vil helst ikke ha allergisk reaksjon nå...
Så bra! Hvor har du kjøpt denne? Står det noe om dosering der også? Kan man drikke det fra uke 35, eller må jeg vente litt? Og har det samme effekt som kapslene?Finnes i te ja og den er igrunn ganske god
Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤
Må man drikke mye siden den er svak?Teen er vist svakere men den smaker godt og jeg koser meg med den!
Venter ei tulle 4. Juli 2013