bringebærblad kapsler

clueless2212

Forelsket i forumet
he he spiser 2x2 kapsler om dagen. men raper jo så sinnsykt etterpå, bringebær rap æsj æsj , flere som har det sånn ????[:-]

hmm ,,,da skal jammen jeg ta tre også... det er vel ikke farlig eller noe sånt? er jo naturprodukt...

Hvor kjøper dere disse kapslene? På apoteket? Helsekost?

Tusen takk for svar, jenter!

håper det hjelper de bringebær greiene da... håpe håpe

[8D]ønsker at mens terminen min stemmer[8D] og at han kommer en 10 -12 dager før den .... håpe håpe

ORIGINAL: merjo80

hmm ,,,da skal jammen jeg ta tre også... det er vel ikke farlig eller noe sånt? er jo naturprodukt...

Jeg spurte legen om dette. Og hun sa at hun ikke trodde det hadde noen virkning. Men det er ikke farlig å ta det. Jeg har tenkt til å prøve det jeg også...

Men det er litt skummelt å tenke at det ikke er farlig fordi det er et naturprodukt. Det er mange av dem som kan være ganske så skumle i forskjellige tilfeller. F.eks. Johannesurt skal tas med forsiktighet av de som bruker blodfortynnende, p-piller el.l, og skal ikke tas når man er gravid eller ammer. Og jeg spurte etter tranebærkapsler på apoteket fordi jeg har slitt så mye med uvi, men der ba de meg sjekke med lege først, siden det står på pakka at man ikke skal bruke det når man er gravid.

Ville bare nevne det, for det er mange som tenker at naturprodukter ikke er farlige.

Bringebær kapslene, hva gjør de og hvorfor tar dere dem?

skal visst hjelpe på modning av livmoren. tar de fordi jeg gjerne vil ha ut denne gutten min [:D][:D]om de hjeper aner jeg ikke[8|][8|] he he  

Jeg begynte på kapslene i går, så får vi se om det hjelper på noe som helst [:)]

Back
Topp