bringebærblad kapsler

picsi

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
hvor mange tar dere? på boksen min står det 2 tbl daglig, men syns å huske at jeg har hørt at det skal tas flere...

På min boks står det også to daglig. Men det jeg har lest om de testene som er gjennomført, så har testobjektene tatt dobbel dose av det (i mg/dag)... Har lurt på om jeg skal tørre å begynne på dobbel dose - hun på helsekosten der jeg kjøpte mine tabletter hadde INGEN idé... [&:]
Men de ulike merkene kan nok inneholde ulike mengder virkestoff, så hvis jeg var deg hadde jeg ihvertfall undersøkt dosen før jeg begynte å ta dobbelt [:)]

ok skjønne æ har gått glipp av nå.....og de funke for`???

Noe med å styrke livmoren eller noe... [8D]
Forkorter fase 2 av fødselen (or so they say... [8D]) med noen minutter... Tenker at det ikke skader å prøve ihvertfall [:D]

På boksen min står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig..
Tror det inneholder 400mg per kapsel eller noe..
Jeg tar 3 morgen og 3 kveld.. [:D]

ORIGINAL: Tea29

ok skjønne æ har gått glipp av nå.....og de funke for`???

Det KAN funke for modningen, det styrker livmoren, det KAN minske grad av ruptur (revning) og det gjør at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødsel.

Man bør starte på de i uke 32 ca.
Samt slutte med de tvert om de gir økt tendens til kynnere etc.

Brukte de i siste svangerskap og hadde en superlett styrtfødsel 16 dager etter terminen, revnet ikke (gikk fra 4cm til han lå på magen min på 48min), og hadde en lett renselsesperiode vor livmoren trakk seg raskt sammen.

Bruker det og denne gangen.

På boksen min står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig.
Så jeg tar 2 til frokost og 2 til middag[:)]

e d forskjellige typa uta di ?

tenkte æ sku prøv å kjøp , men e d så masse å vælg imellom ? ;p

Denne har jeg.. [:D]

http://www.alternativdoktoren.no/butikk/product_info.php?products_id=104&osCsid=aagtg0jeklcmasppv68knjp3m0

Ja, det er ikke det BESTE jeg har smakt... [8D] Jeg tar dem sammen med Biola, da smaker jeg dem ikke så godt [:D]

ORIGINAL: lillemille88*

Samme her[:)]

ORIGINAL: Blåmann

ORIGINAL: lillemille88*

Samme her[:)]

Og her [:)]

Jeg kjøpte på helsekosten i går og på boksen står det to tabletter om dagen, og at det ikke bør overskrides. Følger hva boksen sier, jeg... sikkert forskjellige tabletter. De jeg tar ligger i sånne gjennomsiktige kapsler og smaker ingen ting.

Ja, det er masse forskjellig merker, og det er sannsynligvis ulike doser i tablettene - sånn at for noen så er dagsdosen 4 tabletter og for andre er den 2 tabletter [:)] Mine tabletter er ca 900 mg tror jeg [:)]

Sikkert ulik styrke fra de ulike fabrikantene, så er nok lurt å følge det som står på boksen ja.

er det bare å få kjøpt på helsekosten, eller har de det på apoteket??

Trur nok det er bare helsekost som har de ja.

Back
Topp