Bringebærblad erfaringer?

Soha

Blir kjent med forumet
Har hørt at bringebærblad te skal være bra for livmora, men hver gang jeg har drukket det får jeg sånne ligament smerter, vet ikke om det har en sammenhengNoen så har vært gravid før og følt at det har hjulpet/ikke hjulpet?

Noen er veldig for, andre sier tvert imot..? Så jeg vet ikke helt, synes det hjelper mot kvalmen vertfall..

Har hørt at bringebærblad te skal være bra for livmora, men hver gang jeg har drukket det får jeg sånne ligament smerter, vet ikke om det har en sammenhengNoen så har vært gravid før og følt at det har hjulpet/ikke hjulpet?

Noen er veldig for, andre sier tvert imot..? Så jeg vet ikke helt, synes det hjelper mot kvalmen vertfall..
https://relis.no/sporsmal_og_svar/relisdb/4-1911

Vedlegg

• 9D20B10A-E6D8-439C-9F98-041C52D95F6E.png
    9D20B10A-E6D8-439C-9F98-041C52D95F6E.png
    478,5 KB · Visninger: 41
Ville ikke turt å bruke det før jeg var nesten fødeklar.. :P
Jeg skal høste selv og lage te av det, tror jeg.. men litt usikker på om jeg tør, pga faren for at fødsel går litt vel fort..

Ville ikke turt å bruke det før jeg var nesten fødeklar.. :p
Jeg skal høste selv og lage te av det, tror jeg.. men litt usikker på om jeg tør, pga faren for at fødsel går litt vel fort..
Okei, tusentakk for svar, veldig greit å vite:cat:

Jeg har brukt det mot slutten av de forrige graviditetene. Ville ikke brukt det så tidlig!

Brukte det før fødsel med førstemann... som endte i akutt KS. Ikke pga bringebærteen.. men kommer ikke til å ha behov for å bruke det igjen.. ser det er flere som anbefaler det da

Back
Topp