bringebær!!

Mesaana

Forumet er livet
jeg kjøpte bringebær på butikken i dag, fikk så lyst på.

men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med de. Er jo kjempe gode å fryse de, og ha litt vaniljesaus over. Men har ikke vaniljesaus[&o]

Og spise de bar er for kjedelig, noen tips??[:)]

lag bringebær smoothie[:D]mmmmmmmm!

feks:
BRINGEBÆR-SMOOTHIE
2 dl vaniljeyoghurt
4 dl bringebær
1 lime

Press saften fra limefrukten opp i beholderen, Bland i resten og kjør det hele til en jevn konsistens. Ønsker du iskald smoothie, bland i isbiter eller benytt frosne bær.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bringebær smoothie Jeg skal dele med dere en smoothieoppskrift som jeg liker veldig godt og som mammaen min og jeg har oppfunnet.
Dette trenger du:
2 kopper youghurt naturel
200 gram frossen bringebær
litt melk hvis du vil
en mikser

Slik gjør du:
Fyll mikseren med alle ingrediensene.
Kjør mikseren til alle bærene er knust og alt er godt blandet.
Hell blandingen i glass og drikk.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denne smoothien pleier jeg å lage! ;)

En ide er kanskje å bytte ut lettmelk med skummetmelk og melon yoghurt med en lett yoghurt!? Har ikke prøvd det, så vet ikke hvordan det kommer til å smake, men det blir sikkert like godt! :D

Bringebær,
Melon yoghurt,
1 Banan,
Lettmelk

Hvor mye som skal lages bestemmer du! :)
Som alle andre smoothies! :)
Del opp bananen i biter og putt alle ingrediensene i en blender til det blir flytende.
Hvis den er for tykk, ha i mer melk.
Klar til å drikkes! :)
Denne er kjempegod og veldig mettende! ;)

jeg kan ikke drikke eller spise melkeprodukter, men har kjøpt et spesielt youghurt-pulver som jeg blander med romtemperert melk og lager selv. DEN ville jeg ha blandet med bringebær, og lagt den i fryseren. Så kunne jeg spist yoghurt-is med bringebær.... MMMMMmmmmMMmm, så sommerlig *drømme drømme*
Nå ble jeg skikkelig glad, noe å glede meg til [:D]. HVilken butikk kjøpte du bringebæra?

hmm, har ingen ting jeg. Har eplejuice og en liten bringebær yoghurt, melk og pistasjis.[8|]

ORIGINAL: Dama

jeg kan ikke drikke eller spise melkeprodukter, men har kjøpt et spesielt youghurt-pulver som jeg blander med romtemperert melk og lager selv. DEN ville jeg ha blandet med bringebær, og lagt den i fryseren. Så kunne jeg spist yoghurt-is med bringebær.... MMMMMmmmmMMmm, så sommerlig *drømme drømme*
Nå ble jeg skikkelig glad, noe å glede meg til [:D]. HVilken butikk kjøpte du bringebæra?

Kjøpte de på spar, sånn bendit greier. De såg så gode ut. Elsker bringebær.[:D]

Kom på at jeg hadde frosne jordbær, 2 dl med sprit og 0,5 dl med 7up.

Hev alt i mixeren, eller ikke all brusa da.

Ble en snyt god og frisk drink!!![;)]

Back
Topp