CD 15, PP 6
Da var LH-toppen her gitt! Akkurat som ventet! Veldig glad vi tok en aksje-runde i går, så får vi til litt aksjelegging i dag også, så blir det bebis ut av det vettu!
Spent på om jeg får samboer med på en runde i morgen også… blir isåfall 4 dager på rad, og det er vi generelt dårlig på! 3 er liksom maks, og da med litt jobbing… men har prøvd å gjøre det litt ekstra spennende med glidemiddel (fertilitetsvennlig), ulike stillinger, litt ekstra oppvarming på mannen (vi går ikke inn i detaljer her), og litt små-erting underveis i løpet av dagen denne syklusen, og så langt har det vært veldig kos 
Ekstremt fascinerende hvordan kroppen og EL fungerer altså! I går hadde jeg lave LH-verdier, men PLUTSELIG i dag kom det en topp, og så er det på vei ned igjen! Ser viktigheten av å teste minst to ganger om dagen sånn i tilfelle altså
Forrige måned fikk jeg toppen min på kvelden, nå fikk jeg den tidlig på morgenen, så er veldig lett å misse når jeg har så raske og korte topper…
Blir også veldig spennende å følge med på temperaturen de neste dagene for å se om FF er enig i når jeg har EL, og om kroppen slipper egget eller ikke
Dette er jo faktisk første måneden jeg temper en hel syklus (begynte midt i syklusen sist), og er interresant å følge den kurven også.
Ellers må jeg si at denne syklusen har jeg vært veldig rolig. Samboer er mer hjemme, vi har lite diskusjoner og uenigheter, og ting er generelt rolig og fint
Satser på at dette er PP for oss! Og hvis ikke, så er det bare litt over en uke til fertilitetssjekken, og da kan vi få litt svar på om vi bare har hatt uflaks, eller om det faktisk er noe galt en plass 
Da var LH-toppen her gitt! Akkurat som ventet! Veldig glad vi tok en aksje-runde i går, så får vi til litt aksjelegging i dag også, så blir det bebis ut av det vettu!
Spent på om jeg får samboer med på en runde i morgen også… blir isåfall 4 dager på rad, og det er vi generelt dårlig på! 3 er liksom maks, og da med litt jobbing… men har prøvd å gjøre det litt ekstra spennende med glidemiddel (fertilitetsvennlig), ulike stillinger, litt ekstra oppvarming på mannen (vi går ikke inn i detaljer her), og litt små-erting underveis i løpet av dagen denne syklusen, og så langt har det vært veldig kos 
Ekstremt fascinerende hvordan kroppen og EL fungerer altså! I går hadde jeg lave LH-verdier, men PLUTSELIG i dag kom det en topp, og så er det på vei ned igjen! Ser viktigheten av å teste minst to ganger om dagen sånn i tilfelle altså
Forrige måned fikk jeg toppen min på kvelden, nå fikk jeg den tidlig på morgenen, så er veldig lett å misse når jeg har så raske og korte topper…Blir også veldig spennende å følge med på temperaturen de neste dagene for å se om FF er enig i når jeg har EL, og om kroppen slipper egget eller ikke
Dette er jo faktisk første måneden jeg temper en hel syklus (begynte midt i syklusen sist), og er interresant å følge den kurven også.Ellers må jeg si at denne syklusen har jeg vært veldig rolig. Samboer er mer hjemme, vi har lite diskusjoner og uenigheter, og ting er generelt rolig og fint
Satser på at dette er PP for oss! Og hvis ikke, så er det bare litt over en uke til fertilitetssjekken, og da kan vi få litt svar på om vi bare har hatt uflaks, eller om det faktisk er noe galt en plass 

Jeg føler jeg gir og gir, og ikke får noe tilbake, og dagene bærer preg av sånn endesløs håpløshet… har null tro på at jeg kan bli gravid igjen, og venter bare på at sjekken på fredag bekrefter det… sånn går nå dagene… hadde temphopp i dag, og håper det holder seg oppe, men tror ikke det blir noen flere aksjer med det første, så håper det holder med det vi har fått til… ser ikke så verst ut om eggløsninga faktisk var i går!
Vi er da på 7 DPO, så regner med GYN bekrefter eggløsningen også! Satser på at sjekken ikke påvirker en evt implantasjon, og at jeg tester positivt til slutten av neste uke! Hjelp meg å manifestere det!
Satt på pause på jobb og fikk varsel fra Finn, og forelsket meg helt i et hus som virkelig er drømmehuset! Vi bor jo i leilighet nå, og har litt sånn løst leitet etter «for alltid» hjemmet vårt. Dette var et steinkast unna, i et ettertraktet område, med riktig skolekrets, og var bare ALT man kan drømme om! Sendte link til samboer, og han svarte med «skal du eller jeg kontakte banken?»
Vi får se på tempen i morgen. Jeg har også spottet bittelitt brunt i truseinnlegget, men er usikker på om det kommer av en evt implantasjon, eller om det kommer av celleprøven/undersøkelsen. Jeg regner med det er sistnevnte.
Måtte legge inn custom symptom i FF appen! «Right ovary stabbing pain»! Haha!
vi får se om det var implantasjon, tenk om!!

Teit med spillejobb midt oppi prøvingen, skjønner det føles irriterende.. Er han langt unna? Med tanke på "hjemmeprøving". Godt at dere kan gå i gang 2025 med viten om at dere får hjelp! Klem til deg 
Folk tenker ikke over at det de sier, kan såre en noe så forferdelig. Tanketomme utsagn istedenfor for å sende deg en klem og forståelse for at det er tøft å stå oppi prøving, negative tester og mens atter en gang.. også altfor tidlig i tillegg