bringebær te

ja eg fårstår at de ikkje er så veldi kjekt og gå gravid på slutten av svangerskapet. syns de var slitsomt sjølv eg... men eg e gla eg e ferdi nå... men lykke til med ten. eg kan nesten garantere deg at den virker. de finst kapsler og...

Var ikke meningen å si at din fødsel ikke startet med teen altså [:(] Men er så mange andre som hele tiden påpeker at den ikke er for å starte fødsler, var bare derfor jeg skrev det. Finnes jo kapsler å ta også, og siden de han brukes fra sa uke 35 er det vel sansyneligat di hvertfall ikke pang starter det hele.
Beklager vist innlegget mitt ble provoserende, var på ingen måte meningen.
Vet bare hvor indelig desperat man kan bli på slutten, og jo mere man prøver, som ikke funker, jomere desperat og fortvilet blir mann.. [:)]
Jo flere sider av saken som kommer frem jo bedre [;)]

Men uansett.. Det skader jo ikke å prøve [:)]
Kan også anbefale Lakrisrot te for å starte fødsler..
Lykke til alle sprekkeferdige damer..

jo di har den på helsekosten. han var sikkert ein vikar.

ok. nesten naboer vi da. skodje her.

ok... arti og møte noen her fra og[:D] er fra sogn egentle eg da. men eg flytta til skodje i fjor. så eg kjenner ikkje så mangen her på møre... hadde vert gøy og bli kjent[:D]

eg var på moa går... der hadde dem.[:D]

Ikke for å skuffe noen men jeg har også hørt at denne teen hjelper for modning av livmor men ikke for å starte fødselen. Men ingenting skal være uprøvd, jeg har drukket teen og spiste kapsler i snart en uke uten at det har resultert i noen ting. [:)]

eg gjore de i ein uke og. så gikk vannet. så kansje de var ten ellers så var tiden inne.

Ja pakken er rosa og den er den rette..[:)] lykke til med ten[;)]

ops, men er det bringebæra som gjør effekten eller? Da bør man kanskje ikke drikke Nype/bringebær-te før uke 39- 40 heller da?? [:-] . Trodde ikke det gjorde noe jeg, så har drukket den teen flere ganger iløpet av sv.sk. ..

De står på pakken at du bør ikkje drikke den ten før du er runt 39 uker.!

Back
Topp