bringebær te

Anne Lise 20

Flørter med forumet
Denne ten hjelper på og få i gang fødselen... Den heiter Raspberry Leaf og får kjøpt på helse kosten. koster 27kr... tanten min og beste mora mi sa den var veldi god og den får i gang fødselen ganske fort... [:)]

Lykke til alle som prøver den[:)]

eg er ei uke over. men ten kan ikkje brukest av gravide under 35uker.

Men da burde jo du kunne bruke den da[;)] Må være kjedelig å gå over tiden[&:]

eg var og kjøpte den i dag.. tanten min brukte den og ho fikk fart på sakene[:)]

Hehe.. Håper du sitter å drikker te nå da[;)] Jeg skal huske alle disse gode rådene når det er min tur, men det er jo en eviiiiighet til..

de er ikkje så gøy og gå over tiden.. gled meg til han kommer ut nå. får eg har så vont i ryggen og beina fårtiden.... eg håper bare på om ten virker på meg. men ho dama på helse kosten sa at dei som har prøvt den sa de var virkning i den.[:)]

Jeg krysser fingrene for deg[:D] Sku egentlig ønske jeg sto i dine sko, vil så gjerne møte babyen min nå[;)]

de er jo ikkje så lenge til du får den da.... eg skal krysse fingrene for deg og...[;)] og du må ha lykke til videre i svangerskapet....[:)] og du må sei i fra når de er din tur.[:D]

Tusen takk, klart jeg holder dere oppdatert! Du må holde oss oppdatert på te-fronten! Håper du holder babyen din i armene om noen timer[;)] *klem*

de står på pakken at du kan drikke 3 kopper av den om dagen... eg har gjort de i dag.... og nå venter eg bare i spening...[:)]
men eg trur ikkje de virker med ein gang...[:(] men men de er jo vert eit fårsøk.[:)]

Du får ha lykke til[:D]

Måtte kjøpe meg en slik jeg oxo jeg[:)]
De hadde ikke mere te igjen når jeg kom men fikk noen kapsler istedet. De skulle hjelpe for utvidelse av hud og livmor og til etter du hadde fødet med att livmoren skulle trekke seg sammen igjen..

Skal prøve den jeg også! Takk for tipset! Vil ikke gå på overtid..selv om det ser sånn ut nå som at det skal bli det. Får løpe og kjøpe:)

er de noen som har prøvd ten? han funka på meg..
[:)]

Hei.. Den teen er IKKE for å få igang fødsel, men skal forbrede livmoren til fødselen. Den gjør at du blir mere tøyelig (minske risikoen for å revne), og at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødsel. Det finnes også kapsler med bringebærblad..
Lykke til..
Er masse innlegg om dette på Barn i magen sine sider..

eg fikk vite at den startet fødselen får de sa. di på butikken og min bestemor og tante til meg. jaja viss du sier de så. så e de sikkert sant. men den startet fødselen min.

Den e notert [:D] hehe... Men enda leeenge til jeg skal kjøpe den [&o]

eg e nesten garantert at den virker.[:D]

Back
Topp