Bridezilla

Frøken firkløver

Forumet er livet
Har laget meg [link=http://iselinogknut.blogspot.com]bryllupsblogg[/link] [:D]
Noen som har tips til morsomme eller nyttige ting jeg kan/bør legge ut? [:)]

*ler bittelitt av kua* [:D]

Vi vil se bilder av bordpynt, servietter, smågaver til gjestene, undertøy[8D]

ORIGINAL: Vand

*ler bittelitt av kua* [:D]

Vi vil se bilder av bordpynt, servietter, smågaver til gjestene, undertøy[8D]

Tssss... du er mye til hjelp VandiPandi!
Alt skal være "hemmelig" for gjestene inntil de kommer til duk og dekket bord (undertøyet forblir nok en hemmelighet for alle andre enn mannen... håper jeg! [8D]) [:)] Men hmmh... smågaver til gjestene? Tips? [:)]

jeg må faktisk si at jeg fikk meg noen bar tips ut av denne bloggen og jeg er ALLEREDE gift![8D][:D]

Syns du er flink blogger[:)]er derimot alt for lat å legge igjen spor etter meg...[&:]

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg må faktisk si at jeg fikk meg noen bar tips ut av denne bloggen og jeg er ALLEREDE gift![8D][:D]

Syns du er flink blogger[:)]er derimot alt for lat å legge igjen spor etter meg...[&:]

Da må det jo være noe fornuftig der i alle fall [8D][:D] Hihi.. Du er så skjønn!

Jeg trenger øve meg på blogging, jeg skal (som en norsklærer seg hør og bør) bruke det i norskundervisningen (blant annet) til tross for at jeg totalt sett gjennom hele utdanningen får 2 usle forelesninger i det [8D]

Så artig, og mange gode tips til gjestene!!![:D][:D]
Visste ikke du var fra F.... Gikk på skole med mange derfra i 3 år i Sogndal!![;)]
2 som jeg var mye med..

ORIGINAL: *MissMe*

Så artig, og mange gode tips til gjestene!!![:D][:D]
Visste ikke du var fra F.... Gikk på skole med mange derfra i 3 år i Sogndal!![;)]
2 som jeg var mye med..

Nei, det er en liten plass, så for å beholde en viss anonymitet har jeg valgt å bare droppe den biten med info [;)] [8D] hehe... Nå lurer jeg veldig på om vi har felles bekjente [8|] [:D] PM? [:D]

Back
Topp