Bricanyl-kynnere

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Vel allerede nå reagerer jeg på Bricanylen negativt i den forstand at jeg får kjempe hjerteklapp og skjelvninger!! Så venter på at legen ringer meg oppigjen nå.

Positive er jo at jeg har hatt mindre kynnere i dag da [:D] Men hjelper jo lite om jeg ikke tåler bricanylen da... [:'(]

Så vente vente... Andre som har prøvd Bricanyl? ( tablettform mot kynnere/rier) Som har hatt noen effekt av det, evt reagert på de?

Jeg har fått bricanyl-drypp mot prematurerier. Hjertelyden til babyen var oppe i 220....fikk redusert dosen noe da, men hadde fortsat høy puls, både babyen og jeg.

Snike fra mai:) Jeg gikk på bricanyl fra uke 24 ved forrige svangerskap..pga vonde kynnere/premature rier..

Begynte med bricanyl igjen ved dette svangerskapet, men tok dem bare noen uker..en gynekolog som mente det ikke var bra å gå på disse tabelettene..Jeg hadde også høy puls, hjertebank og var helt skjelven i kroppen[:(] Er i uke 34 nå og har ialefall ikke født enda:) Håper jeg går til uke 37 ivertfall. Jeg vet faktisk ikke om jeg kan si tabelettene hadde virkning på meg..

Snakket med fødselslegen å fikk beskjed om å slutte på de. Skal til kontroll hos han på tirsdag. Så da får vi se hvordan det går over helgen.

Dette var noe grusomme greier...føltes ut som om pulsen løp løpsk hos meg..å Bolla fikk helt hetta...spraka rundt som en gal i hele dag... Så like greit å slutte på de ja.... Håper bare vi finner på noen annen løsning... [:)]

Back
Topp