Brev fra gyn

MissV

Forelsket i forumet
Graviditetstest i blod positiv- men kun lett forhøyet...
Kan det bety at jeg kanskje ikke er gravid allikevel? At det bare eventuelt er en kjemisk? Blodprøve tatt når jeg var 4+4..

Har du tatt en eller 2 prøver?

Hcg nivået er jeg veldig forskjellig fra person til person! Dra til legen å ta en hcg til - og se om det øker! :-)

Fikk du vite tallet da? Var det under 5 så regnes det ikke som gravid. Alt annet kan jo være normalt når man er kort på vei.

Fikk du vite tallet da? Var det under 5 så regnes det ikke som gravid. Alt annet kan jo være normalt når man er kort på vei.
Fikk ikke noe tall og forholde meg til nei.. Sto bare at jeg var gravid men kun lett forhøyet.. Skal til fastlegen i morgen, kanskje jeg kan be han ta en test, blir fire dager i mellom da..

Jeg tenker at det høres ut så enkelt som det står, du er gravid! Men det er kun lett forhøyet -dvs du er jo ikke langt på vei! Må ikke være noe galt for det :-) Tenker i alle fall at det var det de mente. Hadde de tenkt at noe var galt, ville de sagt noe, de ville ikke latt deg gå der med en evt MA feks, eller skrevet gravid dersom du ikke er det!

Back
Topp