Brettspill

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Vi har lyst på ett nytt brettspill, lurer på hvilke dere liker best? :)

Quizmysteriet er en sikker vinner her! Passer best for voksne da, tenkte du mer på for barn?
Quizmysteriet er litt som cluedo, bare du må svare rett på quizspørsmål for å få løsningene. Kjempevittig. :)

Quizmysteriet er en sikker vinner her! Passer best for voksne da, tenkte du mer på for barn?
Quizmysteriet er litt som cluedo, bare du må svare rett på quizspørsmål for å få løsningene. Kjempevittig. :)
Tenkte mer generelt :) om det passer for barn er det bare bonus, men ikke noe krav. Noterer meg den! :)

Jeg er storfan av Alias og "Når skjedde det?". :)

Sequenze( om d skrives slik) ;)

Vi digger et spill som heter Life! :D Dessverre tror jeg kun man kan få tak i det brukt nå.. Ellers er Monopol alltid en slager her i huset! :)

Settlers, risk og ticket to ride liker vi. Og monopol.

Samme her. Alle de tre spiller vi mye. Monopol har det blitt lite av, av en eller annen grunn (vi har millionær da, men samme prinsippet). Ellers syns vi Quizdan er greit, for svaralternativer gjør at det faktisk er mulig å få noen poeng selv om man ikke er så flink eller kategorien er helt på bærtur. Og så liker vi ordforklaringsspill og slikt. 20 spørsmål er gøy.

Alias :D

Back
Topp