Brettspill

Bezzerwizzer, risk, sjakk, diamanten

Settlers, kortspill, kunnskapsspill

Spørs hva du liker.. Her er våre favoritter

Settlers fra Catan.. Vi er HEKTA!Går fint ann å spille 2 spillere selv om det står 3-4, Ticket to Ride, Agricola, Dominion.

Ellers har vi nylig kjøpt Carrassonne,men har ikke prøvd det ennå..

Når mannen og jeg spiller alene er rummikub og dilemma favorittene:-) Og yatzy, men det teller vel ikke som brettspill...

Ryktet går. Går ikke å spille bare to, men er dere fler er det helt hysterisk! Ellers er jeg enig i Settlers, ticket to ride og risk.

Ludo, den forsvunne diamanten, Norge rundt, kinasjakk, jorden rundt (gubben har et gammelt brettspill om jorden rundt. Noe a-la norge rundt. Dritvanskelig når det er spørsmål om ting lenge før min tid) :P

Ellers e vi veldi gla i terningsspillet "10 000" (om å få minimum 10 000 poeng først) og kortspill.

Vi eeelsker ticket to ride! Har tre forskjellige, og ønsker meg fler! :D Hehe. Ellers spiller vi monopol og scrabble. Følger med etter tips jeg og :)

V liker ticket to ride, risk go settlers. Og monopol. Lenge siden vi har spilt noe, men er disse vi pleier å spille når vi for en gang skyld har spillekvelder med venner. :)

Risk, pondus og settlers!! Gøy!!

Back
Topp