Brettspill

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Dere som har barn som forstår brettspill, er dere flinke til å sette dere ned å spille?

Nei egentlig ikke.. Her elsker gutten på 5 det, og han er kjempe flink.
Blir mest i vinterhalvåret, og jul og påske.

Syns det er så gøy at hun har blitt så stor å liker det

Last edited:
Her er det foreløpig kun puslespill (og litt memory, men hun skjønner ikke konseptet enda).

Han forstår ikke alt ennå, men syns det er gøy allikevel, så vi sitter ned med han og spiller.
Har selv fine barndomsminner om brettspilling i helger og i ferier, så jeg kan ikke vente til vi kan spille ordentlig med han:)

Han er alt for liten ennå, men når han begynner å vise interesse har jeg veldig lyst til å være flink til å spille med han :) Mamma og pappa gadd aldri med oss, så der har jeg tenkt til å være mer tilstede :)

Her spiller vi endel ludo og stigespillet :) gleder meg til de kan lese, så vi kan øke litt i nivå på spillene :D

Vi spiller masse brettspill med største på 6år. Setter alltid av ca en halvtime før sengetid.

Spiller med kusina til sambo, har gjort det siden hun var lita :)

Det eneste vi har er mormor og de 8 ungene. Skulle kanskje hatt de gode gamle spillene. Får ønske det til jul :)

Altfor dårlig på det.
Vi spiller 'enkle' spill, for de har ikke ro til å spille langtekkelige spill.
Går mye i junior geni, yatzy, uno, ludo og stigespillet, ja samt memory.

Tja hvertfall ukentlig :-)

Er altfor dårlig til det. Ungene elsker det, og det gjør egentlig jeg også, men det blir liksom ikke til at vi setter oss ned med det...

Back
Topp