Brennkopper? *bilde*

Vesla85

Gift med forumet
*poff* 

Ser ut som brennkopp ja!

[&:]

Usj, husker jeg hadde det som 12-åring, hadde en gigantisk en i munnviken, som gjorde at jeg ikke kunne åpne munnen noe særlig. Så drikke med sugerør, most mat, og mat i små, små biter ble konsumert.

Spredde seg til venstre side av ansiktet og den ene armen.... (kunne ikke akkurat ha kompress over munnen liksom.)

Så for min del, som har hatt det selv, så høres det bra ut med kompress på ryggen slik at en unngår smitte til klær ol. Håndklær og kluter ol bør kokvaskes, for å unngå smitte.

Ellers mener jeg å huske at det er et virus, så det hjelper lite å dra til legen, slik som apotekteknikerdamen sa.

Jeg aner ikke hva det er, men det der er veldig likt det jenten min hadde nede på korsryggen, begynte med en pitteliten prikk, og ble større for hver dag, tilslutt dekken den hele nedre del av ryggen på jenten. Husker ikke hva legen sa det het, men hun fikk medisiner mot det, både salve og mixtur.
Så om dette blir større til i morgen så hadde jeg tatt en liten snartur til legen bare for å sjekke.

mener en kan få noe for det hos legen når det er brennkopper,men ska ikke si sikkert siden ingen av unga her har hatt det

Hun på apoteket sa at hvis det ble ille, altså ILLE! Masse utbrudd, store plager osv, så var det vel noe hjelp å få fra legen, enten noe tabletter, sterkere salve, antibiotika (!?)

Kan legge til at frøkna har tendensen til atopisk eksem. Men dette er vel ikke det? Og det utvikler seg ikke så fort på noen få timer?
Har lest at de med atopisk eksem er lettere utsatt for å få brennkopper da.

Ser veldig ut som brannkopper ja..

Hadde det da jeg var 17 år, i ansiktet, og såg ikke ut[:'(]
Fikk det tilslutt inn på øynene også,  så alt det som egentlig er hvitt i øyet, le rødt. og da fikk jeg antibiotika fra legen, så det skulle gå raskere over[:)]

Jeg vasker med flytende pyrisept, smører på brulidin, og dekker til med mesoft kompress. Så får vi håpe det går fort over [:)]

Back
Topp