Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det var det jeg trudde først, men jeg har ikke drukket noe varmt i det siste. Men det jeg tenker på er at jeg har stiv nakke, litt sånn vondt. Kan det gjøre noe med nervene?
Jeg har brenning på tunga og har hatt det i snart 3 år. Jeg har etterhvert klart å lese meg til sykdomen på nett og har kommet frem til at jeg har noe som heter BMS (burning mouth syndrom). Jeg har også fått denne diagnosen av min lege etter at jeg selv fant ut av det og tok det opp med henne.
Det kan jo være dette du har.
Det er desverre få leger som vet noe særlig om denne sykdomen her i Norge. Jeg tror de har kommet ett steg videre i Usa og Canada. Det finnes mange forskjellige ting man kan prøve ut for å lindre smertene...Du kan lese deg til en del av det på nett.
Jeg er selv i kontakt med ei dame i Canada som heter Ann Hartley som kanskje kan hjelpe meg. Det kan hende at jeg faktisk må reise til Canada med tid og stunder for å få behandling. Jeg ser snart ingen annen utvei... Jeg er veldig plaget med det og det hemmer livskvaliteten min og gjør meg ekstremt deprimert til tider.
Jeg fikk denne sykdomen like etter at jeg oppererte bort galleblæra. Jeg tror det er kommet en skade på en nerve som gjør at jeg har så mye problemer nå.
Desverre så er det ingen som vil stå til ansvar for dette, så jeg prøver å lære å leve meg med smertehelvete...
Det som jeg gjør for å lindre det er rett og slett å tygge tyggis eller spise sterk mat. Isbiter fungerer også for meg. Noe kaldt på der det brenner lindrer...
Lykke til.. JEg håper for din skyld at det ikke er dette du har...
Har det selv, fikk det dagen etter svinevaksina. Det samme med foreldrene mine og guttungen min. Med guttungen kan det være hånd, fot og munnsyke, det er vanlig for de under 10 år. Så tviler på det er det vi voksne har fått..Tror ikke det er sopp.Sorr, var lite til hjelp her