brekninger

Smurfen26

Blir kjent med forumet
Flere som går å brekker seg hele dagen uten å være spesielt kvalm? Jeg må ha med meg en vannflaske uansett hvor jeg går. Plutselig får jeg brekninger[:'(]  Slitsomt

Hadde det litt i uke 3 men ingenting no. Får håpe det går over eller at du finne noko som hjelper mot det[:)]

JA!!!! brekker meg uten å være kvalm og når jeg er kvalm..masete!! hehe..

Hadde det med min første.
Ikke så moro, men det avtok hvertfall før uke 12 mener jeg å huske[;)]
Denne gangen kommer kvalmen plutselig. Kan være kvalm en stund å så plutselig er jeg fin igjen... merkelig[:-][:D]

Ja jeg brekker meg selv om jeg ikke er veldig kvalm, og kaster opp når jeg er veldig kvalm.
Fryktelig slitsomt å gå ut, når jeg er redd for å brekke meg.[:'(]

huff... noen andre som ikke får sove?? kvalm... kanskje er jeg gravid igjen?? er på 7dpo i dag...

ORIGINAL: Trone

Kan få plutselige brekninger ja. Ser ufattelig dumt ut hvis jeg er på plasser hvor det er mange folk og jeg plutselig brekker meg, hahaha!!! [:D][:D][:D]

hehehe...i know[:D][:D] "litt" plagsomt i grunn..tjhihi!  Men drar med meg vannflaska OVERALT nå da, og det hjelper på. Å noen pastiller å tygge på, men det kan også bli for mye hvis de er for søte. Da kan de utløse brekninger også[:D] haha...satser på at det går over snart da[;)]

Jeg brekker meg når jeg er kvlam,,, men det kommer plutselig...
ja ser ikke noe lurt ut å stå på et hjørne et sted og brekke seg....

Back
Topp