Brekninger

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Er det flere som sliter med det?
Spesielt på morgenen skal det ingenting til. Hoster jeg for eksempel så brekker jeg meg noe sinnsykt.

Du er ikke aleine ;) brekker meg av alt... hosting, lukter, å pusse tenner er blitt et mareritt..
Vært sann hele tiden her. Men heldigvis sluttet å kastet opp :)

Samme her :joyful: Brekker meg mer eller mindre hver morgen, og når jeg skal pusse tennene.

Du er ikke aleine ;) brekker meg av alt... hosting, lukter, å pusse tenner er blitt et mareritt..
Vært sann hele tiden her. Men heldigvis sluttet å kastet opp :)
Sånn her og. Sluttet å kaste opp i uke 18 tror jeg, men brekker meg hele tiden av lukter, tanker (!!) og hosting osv. Gleder meg til den biten er over :P

Har det helt likt som hun over meg her skriver. Veldig rart at det går ann å bli så ekstremt.

Sånn her og. Sluttet å kaste opp i uke 18 tror jeg, men brekker meg hele tiden av lukter, tanker (!!) og hosting osv. Gleder meg til den biten er over :p
Samme her :)
I går var jeg sikker på at jeg kom til å kaste opp igjen. Reagerte med skikkelig kvalme og brakk meg av spyleveske lukt :(

Jeg har vært heldig og sluppet unna å kaste opp noe særlig i svangerskapet, men jeg har brekt meg en del. Det har heldigvis roet seg, men jeg kan ikke pusse de bakerste tennene og får jeg f.eks munnskyll for langt bak i munn går det nesten galt! Kan heller ikke tenke på ekle ting uten at jeg kjenner refleksene reagerer. Ekkelt!

Jeg brekker meg av å pusse tennene. Men det går bedre med barnetannkost. Og det hjelper å lukke øynene og nynne en melodi. Høres sikkert rart ut :)
Er jo bra du har funnet en teknikk da :)

Jeg også brekker meg gjennom hele dagen. Spesielt hvis pulsen blir bittelitt høyere enn hvilepuls brekker jeg meg og nesten kaster opp. Har belaget meg på å være sånn resten av svangerskapet - "forberedt på det værste, håper det beste"-tankegang. så her går alt i sneglefart :p

Samme her :)
I går var jeg sikker på at jeg kom til å kaste opp igjen. Reagerte med skikkelig kvalme og brakk meg av spyleveske lukt :(
Spyleveskelukten var den verste for meg de 3 første mnd!!! Skjønte absolutt ikke hva som forgikk før jeg fant ut at jeg var gravid...:o og så gikk jo det ett aldri så lite lys opp for meg når jeg da fant ut jeg var gravid :p verst var det at dette var nov-jan...de mnd en bruker mest spyleveske :D Men, reagerer heldigvis ikke så mye lenger.

Jepp, brekker meg og spyr ennå...men heldigvis ikke hver dag lengre :) Om morgenen og kvelden som er verst. Tannpuss må jeg ofte gi opp, pusser aldri tennene om.morgenen og ikke så veldig nøye om kvelden. Stopper når jeg begynner å brekke meg. Gruer meg til tannlegeregningen til høsten, men heller det enn å spy hver gang jeg skal pusse tennene.

Føler jeg brekker meg konstant.. Spyr også fremdeles.. Tannpuss er det verste. Men jeg klarer ikke lukten av kaffe, så brekker meg bare av tanken :P Jeg gleder meg heller ikke til tannlegeregningene.. Håper det ikke er så ille ;)

Spydde som bare det i starten. Men nå har det blitt mye bedre. Det som kommer som en kvalme nå bare blir brekninger og ikke spy. Heldigvis :p brekker meg av tannpuss hver dag. Luktet på kjøttdeig som var VELDIG sur og måtte løpe på do fordi jeg trodde jeg skulle spy, men ble bare med brekninger. Men når hunden feis derimot, da luktet det så surt at da kom spyet! Hunden stod like fornøyd ved siden av og lurte på hvorfor jeg spydde liksom :p

Brekker og kaster opp enda, spesielt etter en tøff natt med lite søvn og vondt i bekkenet!

Spyleveskelukten var den verste for meg de 3 første mnd!!! Skjønte absolutt ikke hva som forgikk før jeg fant ut at jeg var gravid...:eek: og så gikk jo det ett aldri så lite lys opp for meg når jeg da fant ut jeg var gravid :p verst var det at dette var nov-jan...de mnd en bruker mest spyleveske :D Men, reagerer heldigvis ikke så mye lenger.
Ja det var knalltøft her også.
Og andre folks parfyme/aftershave usj...
Eller gå en plass noen har brukt klorin :(
Glad det verste er over hehe

Back
Topp