Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn her og. Sluttet å kaste opp i uke 18 tror jeg, men brekker meg hele tiden av lukter, tanker (!!) og hosting osv. Gleder meg til den biten er overDu er ikke aleinebrekker meg av alt... hosting, lukter, å pusse tenner er blitt et mareritt..
Vært sann hele tiden her. Men heldigvis sluttet å kastet opp![]()
Samme herSånn her og. Sluttet å kaste opp i uke 18 tror jeg, men brekker meg hele tiden av lukter, tanker (!!) og hosting osv. Gleder meg til den biten er over![]()
Huff. Ikke noe greit neiSamme her
I går var jeg sikker på at jeg kom til å kaste opp igjen. Reagerte med skikkelig kvalme og brakk meg av spyleveske lukt![]()
Er jo bra du har funnet en teknikk daJeg brekker meg av å pusse tennene. Men det går bedre med barnetannkost. Og det hjelper å lukke øynene og nynne en melodi. Høres sikkert rart ut![]()
Spyleveskelukten var den verste for meg de 3 første mnd!!! Skjønte absolutt ikke hva som forgikk før jeg fant ut at jeg var gravid...Samme her
I går var jeg sikker på at jeg kom til å kaste opp igjen. Reagerte med skikkelig kvalme og brakk meg av spyleveske lukt![]()
Ja det var knalltøft her også.Spyleveskelukten var den verste for meg de 3 første mnd!!! Skjønte absolutt ikke hva som forgikk før jeg fant ut at jeg var gravid...og så gikk jo det ett aldri så lite lys opp for meg når jeg da fant ut jeg var gravid
verst var det at dette var nov-jan...de mnd en bruker mest spyleveske
Men, reagerer heldigvis ikke så mye lenger.