Brekker seg:(

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Lille gutt driver å brekker seg sånn:( kommer aldri noe ut. Er på samme måte som eg trur mange gjør de første dagene.. spurte legeme i dag når eg var på kontroll om han bare kunne skjekke halsen hans siden eg syns han var litt rød. Var ingenting gale med verken hals/ører/mandler. Men glemte helt å spørre ka de brekkningene kommer av.. noen som veit?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Er han kvalmen da kanskje? Får han bare mm? Har ikke så mye vetig å komme med her. Lillemann her brekker seg innimellom, men det er fordi han er så voldsom på å putte fingrene i munnen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er han kvalmen da kanskje? Får han bare mm? Har ikke så mye vetig å komme med her. Lillemann her brekker seg innimellom, men det er fordi han er så voldsom på å putte fingrene i munnen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Han får kun mm ja. Kan jo være kvalm ja. Uff kossn skal eg finne ut årsaken til det? :p der har det vel kanskje noe å si med mengden og? Hmm melk/ yoghurt holder eg meg unna. Kullsyre kutt då som en test.. :p
Leste litt rundt og kan ligne litt om refluks. Men håper heller det er noe eg får i meg, lettere å "fikse" det om det bare er å kutte ut ting, enn om det skulle vært en 'diagnose' .. uten at eg har så mye peiling på refluks ant en litt som sto på en nettside da:p

Herlighet som eg babler i vei når eg er trøtt :p

Lillemor slet også med brekninger, men det har roet seg. For hennes del var det på grunn av slim/sikling som hun ikke fikk svelget vekk.

Hs anbefalte å bygge opp senga eller madrassen ved hodet slik at det er litt løftet opp hvis barnet brakk seg mye. Da blir det ikke like mye slim/gulp som trenger seg ned i halsen. Men sjekk gjerne med hs om de har andre råd også.

da min var forkjøla bygget vi opp vugga hans med å legge en 2tom4 under ene enden på vugga. og jeg la han på siden når han sov. hs sa at jeg kunne legge han på siden, bare passe på så han ikke tipper over på magen.

da min var forkjøla bygget vi opp vugga hans med å legge en 2tom4 under ene enden på vugga. og jeg la han på siden når han sov. hs sa at jeg kunne legge han på siden, bare passe på så han ikke tipper over på magen.

Lillemor slet også med brekninger, men det har roet seg. For hennes del var det på grunn av slim/sikling som hun ikke fikk svelget vekk.

Hs anbefalte å bygge opp senga eller madrassen ved hodet slik at det er litt løftet opp hvis barnet brakk seg mye. Da blir det ikke like mye slim/gulp som trenger seg ned i halsen. Men sjekk gjerne med hs om de har andre råd også.
Takk for tips:) det skal eg gjøre:) han brekker seg egentlig ikkje så mykje om natten, uten å komme med et rama skrik først sånn at eg har tatt han opp først, men greit å være på den sikre siden:)

Back
Topp