Brekker seg av mme

Håpefull_oktober

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Har en gutt som ikke liker mme lenger. Jeg fullammer, men vi har gitt han mme når jeg har vært ute på ting. Nå har han begynt å spytte det ut/brekker seg når han får det i munnen, vi har prøvd å gitt med flaske og skje, samme reaksjon. Har testet ut både nan og hipp.
Noen som har tips om hvordan vi kan få lurt i han mme? :-)

Last edited:
Har en gutt som ikke liker mme lenger. Jeg fullammer, men vi har gitt han mme når jeg har vært ute på ting. Nå har han begynt å spytte det ut/brekker seg når han får det i munnen, vi har prøvd å gitt med flaske og skje, samme reaksjon. Har testet ut både nan og hipp.
Noen som har tips om hvordan vi kan få lurt i han mme? :)
Spiser du alt mulig når du ammer? (Dvs du går ikke på en spesiell diett..?)

Kan du heller pumpe enn å gi mme?

Har du prøvd både pulver og ferdigblandet mme? Kan være noe smaksforskjell på det.

Prøvd kopp eller sprøyte? Med kopp så "smatter" de det jo i seg som når de drikker fra puppen.
hvilken temperatur har den? For varm eller for kald kanskje?
Rart hvis han ikke liker det for det er jo søtt og veldig likt mm.:)

Vi bruker semper her og den liker frøkna vår godt. Hun kan reagere hvis melken er for kald eller for varm, men ellers har jeg ingen tips.

Prøvd kopp eller sprøyte? Med kopp så "smatter" de det jo i seg som når de drikker fra puppen.
hvilken temperatur har den? For varm eller for kald kanskje?
Rart hvis han ikke liker det for det er jo søtt og veldig likt mm.:)
Prøvde med skje, han spytter det ut igjen. Temperaturen ligger på rundt 37 grader, bruker temp måler..
Vi får teste litt til;-)

Merker d samme her å, lilesøster er helt lik storebror på d området. De fikk/får begge hipp.
Kanskje det er litt instinkt, melka fra brystet er jo varm og god :) Men hun drikker mer og kaver helt klart mindre når melka er varm, ja. Vi gir melk fra apoteket.

Kanskje det er litt instinkt, melka fra brystet er jo varm og god :) Men hun drikker mer og kaver helt klart mindre når melka er varm, ja. Vi gir melk fra apoteket.
Meget mulig d,førr blir den for kald mellom mat og rap må vi varme den litt i vannbad :-)

Meget mulig d,førr blir den for kald mellom mat og rap må vi varme den litt i vannbad :)
Såpass, høres slitsomt ut, her holder det heldigvis med at jeg har den varm fra starten. Kanskje det går an å pakke flaska inn i ull ol for å holde den varm? :)

Back
Topp