Brekker meg...

tingeling1

Forumet er livet
[:'(]Er plaget av kvalme både morgen og kveld. Inntil nylig var det bare kvalme, men nå har jeg begynt å brekke meg, ganske ofte og helt plutselig uten forvarsel. En sjelden gang kommer det oppkast også, men det er mest vanlig at ingenting kommer opp. Flere som har det sånn? Kjennes ut som om magen vrenges, og den blir helt øm etterpå....[:'(]

har bare vært kvalm...
må spise hele tiden..for å ikke være det[:'(]

Jeg brekker meg hver gang jeg tar sanasol/tran.. spyr ikke, men blir helt uggen i magen og kommer med brekningslyder *charming*. Ellers er det enkelte matsorter jeg reagerer på, da får jeg skikkelig kvalmefornemmelse og det føles ut som om jeg skal spy!- men jeg klarer å holde igjen. [:'(] Blir oxo mett veldig fort etter at jeg har spist, og brekningsfølelse hvis jeg har spist mye (middag).. så går det non timer og jeg er sulten i gjen [&:] , prøver hele tia å ha litt mat i magen så jeg ikke blir kvalm. Ekkel følelse det der, blir så vár av alt mulig, og litt redd for å brekke meg eller spy in public høhø..
blir vel bedre snart! [;)]

Ja, jeg har også brukket meg og kastet opp uten forvarsel - heldisgvis var jeg alene på jobben akkurat da. Er litt redd for at det skal skje igjen mens jeg står i heisen eller er sammen med andre som ikke helt hva som skjer. Men foreløpig har det gått bra. Det hjelper imidlertid å alltid passe på å ha litt mat i magen (ikke tillate deg å bli sulten), og la være å tenke på ekkel mat (har funnet ut at det faktisk er litt psykisk også). Lykke til og håper det går over snart. Var til legen i dag, og han sa til meg at det kommer til å gå over i løpet av bare et par uker nå...[:)]

Back
Topp