Brekker meg når jeg pusser tenner

Rikken

Flørter med forumet
Er det bare meg som brekker meg når jeg busser tenner?
Føles som om jeg har masse slim, og når jeg pusser så blir det liksom enda mer, og jeg må være forsiktig så jeg ikke brekker meg så mye at jeg kaster opp.

Sånn har jeg AALDRI vært, og det er derfor jeg regner med at det må handle om graviditeten.
Noen tips? Kanskje d finnes en tannkrem/munnskyll som skal motvirke dette?

Jeg gjorde også det.. På det værste slet jeg veldig med å få pusset tennene.. men nå er jeg mindre kvalm og bedre form og brekker meg veldig sjeldent nå:)

Jeg er slik!
Det går greit å pusse tennern bare jeg er forsiktig helt bakerst.
Men det jeg sliter med er å pusse tungen. Jeg føler at all dårlig ånde kommer derifra og jeg blir kvalm om jeg ikke får den ren når jeg har pusset tennerne.
Men jeg har funnet ut at Listerine er min beste venn :-)
Men ei stund var d så ille at jeg ble kvalm bare av å tenke på å pusse, jeg gruet meg skikkelig.

Sliter med det ja. Men kunne brekke meg før graviditeten og. Liker ikke smaken på tannkremer/munnskyll og sånne mint/spearmint tyggi. Går en stund. Så er det akkurat som smaken/tannkremen/tyggien vokser i munnen og ender i at jeg brekker meg. Har blitt mye verre etter jeg ble gravid :-P hehe

Jeg brekker meg av alt bl.a tannpuss. Gjorde ikke det før jeg ble gravid :)

Høres veldig kjent ut! Brekker meg, uten unntak ved tannpuss.. Har også mye slim, og det hjelper jo ikke akkurat på det heller.. :P

Sliter med det samme, kaster stort sett opp etter hver tannpuss om morningen! Gleder meg til å bli ferdig med det:)

Jeg brekker meg også når jeg pusser tenna! Kaster opp noen ganger også.. Gjorde ikke det før graviditeten.. Håper det snart går over :)

Jeg brekker meg også. Brekker meg av alt som ikke er mat som går i munnen. Brekker meg av at storesøster putter ting i sin egen munn også. :P

Back
Topp