Breeg

~Stjernemor~

Elsker forumet
Datageniet vårt.[;)]

Må bare følge opp datavirus-tråden fra i går.

Hvilket antivirus-program er å anbefale?
Har liksom trodd at Norton er det absolutt beste, men etter at jeg fikk problemer med produktnøkkelen fikk jeg ikke reinstallert det, og jeg har hatt sånne 14 dagers prøveversjoner. Men det blir jo slutt på de og....

Finnes det noe som er bedre enn Norton og itillegg gratis?[;)][:)]

ORIGINAL: breeg

Jeg bruker Avast! Antivirus.
En annen som er bra AVG!

Begge finner du på www.download.com og er gratis.

Om de er bedre enn Norton veit jeg ikke, men de bruker langt mindre av minnet på maskina di og du merker ikke at de er der.
Avast! oppdaterer virusdatabasen automatisk også uten at du trenger å fortelle den at den skal gjøre det.
Eneste du trenger å gjøre med den er å oppdatere selve programmet, men dette får du beskjed om.

Takk!!
Da prøver jeg det[;)]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

ORIGINAL: breeg

Jeg bruker Avast! Antivirus.
En annen som er bra AVG!

Begge finner du på www.download.com og er gratis.

Om de er bedre enn Norton veit jeg ikke, men de bruker langt mindre av minnet på maskina di og du merker ikke at de er der.
Avast! oppdaterer virusdatabasen automatisk også uten at du trenger å fortelle den at den skal gjøre det.
Eneste du trenger å gjøre med den er å oppdatere selve programmet, men dette får du beskjed om.

Takk!!
Da prøver jeg det[;)]

Ja men, det var jo og en prøveversjon i 60 dager.......[&:]

hahahahahahahahahahahahahaha[8D][&:]

Takk takk for den. Tar den med og gjemmer den i mitt hjerte[8D][;)]

Jeg vil ikke anbefale norton, jeg hadde versjon 2 installert, fikk bare problemer med pcen og virus. Har fått høre i ettertid at norton ikke er så bra, og det skjønner jeg veldig godt[;)].Nå har jeg avast, fungerer kjempe godt[:)]

Back
Topp