Bredbånd

shewolf

Gift med forumet
Vi har for tiden mobilt bredbåd, men har planer om å heller skaffe oss trådløs internett slik at vi kan være på nett med begge PC'ene, og så får vi høyere hastighet enn på mobilt bredbånd. Det mobile bredbåndet låner vi av svigers, slik at vi ikke sitter helt uten internett.

Det jeg da lurer på er hvilke bredbåndsabbonement har dere (trådløst)? Hvor mye dere betaler pr. mnd?

Jeg har surfet litt på nettet og sett litt på Telenor Bredbånd Basis. Men er usikker på hvordan det blir å ha to pc'er på nett samtidig med det. Det koster 299 pr mnd + 79 i linjeleie (totalpris pr. mnd vil da bli 378,- pr. mnd). Lurer på om det er verdt å betale 100 kr ekstra i mnd for å få Telenor Bredbånd Medium istedet?

Ingen her som har internett? [8D]

Vi har alt-i-ett-pakke fra NextGenTel, men det blir jo litt annerledes fordi vi betaler ikke noe for bredbånd og telefon, kun telenoravgiften siden vi ikke har fasttelefon, og så betaler vi redusert for IP-Tv med 37 kanaler.

http://www.nextgentel.no/privat/bredband/adsl/ der er de ulike tilbudene hos nextgentel, og nå får du gratis trådløs ruter med på kjøpet...

NextGen Tel ser ut til å være billigere enn både Telenor og Loqal, som jeg har sett på til nå :-)

Flere?

Før vi begynte å jobbe i NextGenTel hadde vi Tele2. Ganske fornøyde ja.

MEn nå har de blitt kjøpt opp av NextGenTel da hehe.

Back
Topp