Brazilliansk voks ❗️❗️❗️

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Sorry sikkert meget dum spm for mange.
Men jeg må bare spør siden det er første gang jeg skal bli mamma ❤️❤️❤️

Jeg er vant med å ta brazilliansk(selv hjemme eller hos profesjonelle).
Spørsmålet mitt er, tror dere den kan ha noe å si når jeg er i uke 6-7? Det at det kan være vondt er jeg klar over, men mtp press/trykk og drag kan den evt være ugunstig for den lille?
 
Det skal nok gå helt fint :)
 
Sniker. Det går helt fint.
 
Det skal ikke været et problem. Men bare husk at huden kan være mer sensitivnå som du er gravid. For min søster pleide også å vokse seg, og gjorde også dette når hun ble gravid. Men huden brant i flere dager etterpå, og hun var kjemperød og sår.
Men vi reagerer alle forskjellig. Så kanskje prøv å vokse et annet sted først. Og se h ordan huden reagerer der?
 
Null stress, jeg hadde en runde på fredag. Litt ekstra vondt, men ikke noe større problem:)
 
Er bare å holde på frem til du nærmer deg fødsel. Har lest noe om at en overleve sa det bør unngås i ukene før, men vet ikke om det er sikre kilder så det kan du jo evt sjekke opp om det er aktuelt.
 
Er bare å holde på frem til du nærmer deg fødsel. Har lest noe om at en overleve sa det bør unngås i ukene før, men vet ikke om det er sikre kilder så det kan du jo evt sjekke opp om det er aktuelt.
Jeg skjønte ikke helt, hvem har ikke anbefalt og når?
 
de anbefaler ikke voksing tett opp mot termin pga infeksjonsfare. Ikke noe farlig med en uke eller 2 før fødsel.:)
Er vel denne jeg har lest tipper jeg. Jeg barberer ikke i ukene før fødsel siden man aldri vet om barnet kommer før eller etter termindatoen. Hva andre gjør tenker jeg ikke så mye på,men tenker det er greit man vet om det.
https://www.babyverden.no/Nyheter/--Gravide-bor-ikke-vare-intimbarbert/
Å ja takk for svar.
Jeg tenkte egentlig nå er i uke 7 :)

Må innrømme at jeg gruer meg!!! Men er så vant til det føler så annerledes uten hehe
 
Last edited:
Ja hørte at det kan være mer sensitiv. Hvor langt har du kommet?

7+4 :)

jeg syns det gjorde mitt mer vondt fordi det virket som hårene satt litt bedre:eek:
Men ikke noe jeg slutter med av den grunn:chicken:
 
Back
Topp