Bravado

Solstråle

Flørter med forumet
Hei :) Jeg er så usikker på hvilken str. jeg vil trenge i ammebh etter melka har kommet. Har lyst å bestille meg en bravado ammebh nå før fødsel, men vet ikke om jeg bør kjøpe S eller M. Brukte 75b før svangerskapet, 75c nå i uke 38. Noen som kan dele noen erfaringer?

Eg tenkte å bestille 1 no. Brukar til vanleg 80/85D (alt etter merke) og skal bestille L som tilsvarar 85E +

Kom borti før jeg var ferdig å skrive, å får ikke til å redigere :p legger ved størrelses karet på bh'en :)

Vedlegg

• st_rrelser_bravado_seamless.jpg
    st_rrelser_bravado_seamless.jpg
    33 KB · Visninger: 27
Jeg brukte C før førstemann og etter endte jeg med D, og L ble brukt uansett. Bare og stramme stroppene ettersom du ammer eller ikke.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei :) Jeg er så usikker på hvilken str. jeg vil trenge i ammebh etter melka har kommet. Har lyst å bestille meg en bravado ammebh nå før fødsel, men vet ikke om jeg bør kjøpe S eller M. Brukte 75b før svangerskapet, 75c nå i uke 38. Noen som kan dele noen erfaringer?

Ville valgt M - sannsynligheten for at puppane dine vil bli større med melk er jo stor. Trur str S blir hakket for lite.

Back
Topp