Bratcamp

Kosekose

Blir kjent med forumet
Sitter og ser på BratCamp på tv norge (jada, mye å gjøre..) og selv om mange av de ungdommene har slitt med noe og ikke alltid hatt det like greit, så syns jeg noen av dem syter noe vanvittig over å være i villmarka!!!! [:'(]

Jeg får liksom litt lyst til å filleriste dem og si: get over it!!!

Ikke at jeg heller hadde trivdes kjempebra i villmarka altså, men det får være måte på klaging.

he he.. skjønner hva du mener[;)] Er ikke ofte jeg ser på, blir så fryktelig provosert over oppførselen. Jeg hadde adlri i livet turt å snakke til/om foreldrene mine på den måten som de gjør. Men godt de ¨får hjelp da

hihi sitter å ser på dr.phil jeg og ja jeg har ikke masse å gjøre nå jeg heller....

ORIGINAL: AnineT

Det er veldig sjelden at ungdom blir slik uten at det er en grunn for det, det er utroli synd på de.

Det er sant, de gjør bare halve jobben. Foreldrene må også endre seg. Og de får ikke hjelp på den måten..

Tror jeg hadde klaget like mye hadde jeg måtte vært der i 3-4 uker ![:-]

ORIGINAL: AnineT

Det er veldig sjelden at ungdom blir slik uten at det er en grunn for det, det er utroli synd på de.
Det er som regel en grunn ja. Og når jeg så forrige pulje så var det ei jente der som hadde foreldre som bodde i afrika og sendte datteren på skole i england og lot henne bo alene. Hun kledde seg som et ludder, skulket, stjal og dopet seg. Og der sitter de rike,perfekte sosse foreldrene i en annen verdens del og huffer over datteren....

Back
Topp