brasilian wax??

petronella_78

Blir kjent med forumet
hei, noen har som har erfaringer fra såkalt brasiliansk intimvoksing?...ergo at man fjerner alt (!) fra foran til bak =)

...vurderer å gjøre dette, men innbiller meg at det gjør noe inn i h...vondt!

anyone? ...og hva koster dette eventuelt?
 
Såpass ja...hehe.

....men hvordan blir det når håret gror ut igjen da? blir kanskje ikke noe annerledes enn om man barberer?
 
JEg har tatt dette, men er ikke helt sikker på prisen.. Hmm, jeg betalte 1500 tror jeg, men det var for legger, lår og brasilians.. Tror det koster rundt 500kr eller noe!

Over til det andre... Vell jeg syntes leggene var verre, og det jeg syntes smerten ikke var noe i forhold til gleden av å være glatt der i 3 - 4uker uten å gjøre noe.. JEg skal ta det etter fødselen. Det er så deilig etterpå! Syntes heller ikke det var noe flaut... (selvom jeg måtte stå i doggy)

 
 
 
kan du anbefale noen som gjør det?
 
og hvor "langt" må håret være?
 
 
ja, dette tar vel ikke så lang tid....er jo ikke så stort område som skal vokses [:)]
Tror jeg skal sjekke ut dette nærmere med noen lokale salonger! Frister mer etter å ha hørt andres meninger her ja!

...har også hørt at det er "enklere" å oppnå orgasme etter slik voksing...hmm..hadde ikke vært å forakte! [8|]

...har planer om å overraske samboer'n en dag [:D]
 
Dette må jeg prøve og tror jeg...........[;)]
 
ORIGINAL: *Frøken Dings*

Jeg gjør det en gang i mnd, er ikke så vondt som du tror! Betaler 200 kr hver gang (200 for hvert påbegynte kvarter!)

Jøss det var da billig... Hvor går du og får gjort det?
 
Heisann
Jeg har også drevet å vokset meg i snart 2 år. Når du først begynner går du ikke tilbake. Selv om det kan være litt ubehagelig.
Jeg går på Avea klinkken i Stavanger og der koster det også 200 for hvert påbegynte kvarter. Første gangen sier de at det kan ta litt lenger, men etterhvert er de fleste ferdige på et kvarter. Hvis du ikke har enormt mye hår da.
 
Ja du blir litt mer følsom der nede når man har vokset seg! Og det er jo ikke feil det!! [;)]
Jeg kan hvertfall anbefale det på det sterkeste, og det tror jeg nok min mann skriver under på. Hehe [:D]
 
...er det noen større "fare" for å få soppinfeksjoner etc, når man fjerner alt håret hele tiden? ...  (I'm clueless, hehe)
 
ORIGINAL: petronella_78

hei, noen har som har erfaringer fra såkalt brasiliansk intimvoksing?...ergo at man fjerner alt (!) fra foran til bak =)

...vurderer å gjøre dette, men innbiller meg at det gjør noe inn i h...vondt!

anyone? ...og hva koster dette eventuelt?

 
 
 
Jeg har fått gjort det i utlandet, og det anbefales sterkt.. Selvom detgjør veldig veldig vondt, så blir man vant med smertttene etter en stund.. Det ligger også mye hos hun som skal gjøre det, noen er veldig kjappe og flinke med jobben sin, noe min var, og det tok kun 10 min.. og resultatet: SUPERFORNØYD[:D]..  så det anbefales jah..
 
jeg skal finne et sted hvor man kan gjøre dette nå til uka!...dette må prøves! [:-][:)] ...så får jeg heller ta en drink først (Så det ikke blir så flaut...hehe...)
 
hvis jeg finner noen som utfører dette i min hjemby...så kommer jeg til å gjøre det [:D] ...og skal da komme med en liten oppdatering etterpå ja [;)]
 
 
Tror jeg må hive meg på gjengen og prøve dette, må bare fnne ut om det er noen som gjør det her[:D]



 
Er det noen som vet hvor man kan ta Brasilian wax i Trondheim?
 
Jeg har gjort det, smerten er en ting ( ja jeg syntes det var helt forjævlig vondt ), og ikke var hun som gjorde det på meg flink heller , da det var hår igjen som jeg måtte ta vekk selv da jeg kom hjem.. Litt av poenget borte da..
 
Men det som var verst, er hvor intimt og flaut det var.. Er jo mye mer intimt å gjøre dette enn å gå til gynekolog!! [&:]
 
Jeg gjør det ikke en gang til iallfall..
 
Ja, det har jeg tenkt på også... Har jo ikke akkurat for vane å brette ut ting og tang der nede for vilt fremmede folk...hehe.

...et annet mulig problem jeg kom til å tenke på, er: Inngrodde hår? Noen som har erfraringer mht dette?...evnt. hva man kan bruke for å unngå dette?

Har selv vokset bena et par /tre ganger, og syns det var helt forferderlig sinnsykt vondt...akkurat når du drar det av... Men etterpå er det jo bare gull =)
 
Synes jeg hørte en radioreklame at det var en salong på trondheim torg, men aner ikke hvor den er jeg nei... men sjekk det ut[:D]
 
Er det i østfold?? [:)]
 
ORIGINAL: silje_t

Jeg tok det i Oslo, hmm den lå i Karl Johans gate! Hsuker ikke helt.. Men jeg lot håret mitt vokse i ca 1 1/2 uke tror jeg[8|] Det skal vell være ca 6-8mm langt tror jeg.. Eller var det 5? Eller 1cm? Hehe, ja leeenge siden jeg gjorde det ja! Men etter fødsel skal jeg gjøre det en gang i måneden ja! Åååå gleder meg ja! Forresten vet ikke om det er noen spesielle steder og anbefale, tror du/dere bare må bestille time et sted, det gjorde jeg! DE fleste er kjempe flinke og ordenltige profesjonelle[:)]

 
Oslo Bli ny studio? [:D]
 
ORIGINAL: Sandrella

Ang. Brasilian voks så har jeg en del erfaring med det;)
for min del så var det litt vondt da jeg tok det for aller første gang, gjorde det selv hjemme,litt om gangen,veldig vanskelig/slitsomt,og det blir rent og fint,men ikke så perfekt som dem gjør det på en klinikk!
bruker veet wax hjemme,men går til klinikk når jeg ikke har noe ork!
intimt er det,men tenk på hvor deilig det vil bli for deg og ikke minst mannen!!!!! tenk på noe annet mens du ligger der.. selv pleier å prate om masse mens hun driver å vokse meg! føler meg hos gynk.

håret kommer tynnere og mykere.. og jo oftere du gjør det,jo mindre hår det blir igjen! huden blir babymyk og det er SÅÅÅÅ deilig[:D]

Nå etter fødselen har jeg ikke klart og gjøre det,men tok og barberte meg, og det kom masse stive hår tilbake som før[:'(] så nå har jeg bestilt time på en klinikk og skal ta det! gleder meg..
håret skal være 1cm lang, og det koster 300kr her..

anbefales på det sterkeste![;)]

Eey! Hvor i vestfold kan man gjøre sånt?? Syns det er så vanskelig å finne ut jeg... Prøvd å søke etter det... Men neida!
 
Back
Topp