Brannmann Regntøy

Bkno7817772

Andre møte med forumet
Er det noen her som har fått tak i Navigare sitt brannmann regntøy? Det må være det tøffeste regntøyet til barn :)
Jeg har en venninne som har de til sønnen sin på 4 år og hun er superfornøyd! Flere som ha r erfaring med Navigare sitt regntøy? Jeg skal ihvertfall sikre meg et sett til min sønn nå :)brannmann.jpg

Er det noen her som har fått tak i Navigare sitt brannmann regntøy? Det må være det tøffeste regntøyet til barn :)
Jeg har en venninne som har de til sønnen sin på 4 år og hun er superfornøyd! Flere som ha r erfaring med Navigare sitt regntøy? Jeg skal ihvertfall sikre meg et sett til min sønn nå :)Vis vedlegget 122054

Har ikke, men d var knalltøft!!

Ja, det koster litt men det er virkelig verdt det! Kvaliteten er helt super. Både 100% vanntett og veldig slitesterkt! Vi har fått vårt nå og gutten i huset kunne ikke kommet seg fort nok ut i regnet i dag :) Hvilken gutt vil vel ikke vært brannmann i barnehagen :)
:smiley-bounce016

Så de på obs for et par uker siden, og falt pladask. Men siden ungen ikke er født enda, ble det litt uaktuelt å kjøpe en regndress i str 2 år allerede ;)
Men den står på lista, til min svigerinnes store ergelse, for hun mener at den er for "guttete", mens jeg mener at den funker fint til både gutter og jenter ;)

Vi kjøpte den på bildet helt øverst her på Coop ops for 400,-

Back
Topp