Brann...

x1xtonje07

Forumet er livet
Da jeg kom hjem fra jobb i kveld klokken halv seks veltet røyken ut av døren da jeg åpnet den... jeg løp inn i leiligheten på let etter kilden, og på kjøkkenet fant jeg en skjærefjøl i brann oppå komfyren!! I stresset i dag tidlig kom en av oss til å skru på en plate på komfyren, og i løpet av dagen har det blitt så varmt under skjærefjølen at det hadde tatt fyr!! Heldigvis var det ikke noe mer som hadde tatt fyr, så vi kom hjem i grevens tid!!! [&:]
Nå har jeg endelig fått ut all røyken, men det stinker noe sykt i hele leiligheten!! Huff - skikkelig ekkelt å tenke på at hvis jeg dro innom min søster som egentlig var planen, hadde det nok gått mye verre!! [&:]

Ja kjempeekkelt! heldigvis var ikke emily hjemme da, men stakkars filip har jo måttet være i denne lukten hele kveld [&:] det luktet heldigvis litt mindre på soverommet da, for det er i helt andre enden av leiligheten i kjøkkenet, men det er skikkelig ubehagelig på være her [&:]

hmmm... oki.... har ikke noe annet sted å dra [8|] jeg får prøve å vaske huset i morgen og se om lukten forsvinner litt da.... og eventuelt vaske alle duker og gardiner og sånn.

ORIGINAL: malien

uff så ekkelt!!! Jammen godt du kome deg hjem i tide! Skummelt med brann[:'(]

Ååååå så skummelt, skal virkelig si du kom hjem i grevens tid ja.
Vi har heldigvis en brannalarm som er koblet opp direkte til brannsentralen, så de rykker ut om det blir brann hos oss.
Deilig å tenke på.

Å huff...så ekkelt [:o]. Jammen godt at du oppdaget det!! Samboeren min har alltid vært så nøye på at det aldri skal stå noe på komfyren når den ikke er i bruk, og det er jo igrunnen veldig lurt...

Oj,,, Flaks at du kom hjem når du gjorde da!! Skikkelig ekkelt dette med brann, er livredd for at det skal begynne å brenne her.

Back
Topp