Brakk foten i barnehagen * langt*

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Personalet skal fylle ut en skademelding på dette!

Hadde ikke nølt med å ringe styrer og fortelle om dette, uhell kan skje, men kanskje de må vurdere å endre litt på rutinene sina ang det å følge med barna og forhindre at noe slik skjer igjen uten voksnes tilsyn!

Enig! God bedring til gutten din og en trøsteklem til mor. [&o]

Hadde ikke nølt med å ringe styrer og fortelle om dette, uhell kan skje, men kanskje de må vurdere å endre litt på rutinene sina ang det å følge med barna og forhindre at noe slik skjer igjen uten voksnes tilsyn!

sign denne..er så enig...viktig at sånne ting blir tatt opp....

Stakars liten[:(] Du må ta det opp med de og si at han IKKE får være uten oppsyn, de ser vel resultatet av det nå??

Håpe det går bedre med han nå da[;)]

ORIGINAL: _WannabeTari_

uff, stakkars gutten din[:(]

Masse god bedring og trøste klemmer.

ORIGINAL: Unne

Å- det skjærte i hjertet mitt når jeg leste dette. Stakkars lille vennen![:(] Tenk så vondt !!!!

Syns du skal be om møte og gå gjennom hendelsen en gang til ( i tilfelle det feks er avvik i forklaringen ?)
Det er klart at uhell kan skje og dette kunne jo ha skjedd mens han var hjemme oxo- dessverre skader barn seg i lek[:(] Men bruk litt tid på saken sammens med BH slik at du kan få fred og begynne å sende han med god magefølelse tilbake til BH. Det er veldig viktig at dine spmål blir besvart slik at du slipper å være redd for at han er utrygg der.
Hvor gammel er denne lille soldaten da? Har han kanskje sagt noe om hva som skjedde?

Jeg syns så synd i dere begge: han fordi det må ha gjort så vondt og deg fordi du lider masse du oxo! Vær stolt over styrken din.

uff[:(] jeg fikk helt vondt inni meg når jeg leste dette. tror det skal fylles ut en skademelding i barnehagen. og styreren burde nok se litt på rutinene til di ansatte i barnehagen...

uff,stakkars lille gutten...

de i barnehagen skal skrive ut skade melding på dette da det skjedde den tiden han var der,og da er det oxo dems ansvar...

så nei syntes ikke det er dumt av deg og snakke med ledelsen snarest mulig...dette er noe de er pliktet til...

signerer denne fullt ut.
Hilsen førskolelærer

ORIGINAL: Rebecca85

Stakars liten[:(] Du må ta det opp med de og si at han IKKE får være uten oppsyn, de ser vel resultatet av det nå??

Håpe det går bedre med han nå da[;)]

Huff og huff! Stakkar liten! Fikk helt vondt jeg òg å lese om det. Er ikke noe rart han hylte da! Må jo ha vært forferdelig vondt! Godt du reiste til lege med han med en gang. Håper han blir fort bedre.

Back
Topp