Bra stasjonvogn

Men må bare informere om at oplene er det grei med plass i og god comfort.. men det hjelper lite når det blir så mye utlegg ellers på bilen.. og de er langt fra de sikkreste bilene på markede heller.. Men så klart, smak og behag.. Men venninnen min har en slik.. og den er jo alltid noe gale med, og skrangler som bare det.. hehe..

tror det er like mye ulemper med alle biler, alle har forskjellig smak, man må nesten prøve kjøre biler selv å finne ut hva man liker, jeg har hatt opel i 6 år og klart det er noe feilmed de også, men er veldig fornøyd med den og falt meg ikke inn å kjøpe noe annet, følger man servicer på nye biler skal bilen holde lenger, sånn er det vel med vedlikehold av hus og leilighet også vel?? Er vel hva man gjør det til!!!

ORIGINAL: mtt

tror det er like mye ulemper med alle biler, alle har forskjellig smak, man må nesten prøve kjøre biler selv å finne ut hva man liker, jeg har hatt opel i 6 år og klart det er noe feilmed de også, men er veldig fornøyd med den og falt meg ikke inn å kjøpe noe annet, følger man servicer på nye biler skal bilen holde lenger, sånn er det vel med vedlikehold av hus og leilighet også vel?? Er vel hva man gjør det til!!!

enig i denne[:)]
Men min mor har en Toyota Carina diesel.. den typen finnes ikke lengre.. men hun har hatt den i 10 år, og skiftet eksosanlegg en gang.. den har aldri hatt mer enn en 1 er feil på eu-en, og stakkar bilen har aldri fått service heller.. så vidt oljeskift ett par ganger.. og den har gått snart 600 000km.. Det er utolig hvor god den bilen har vert.. Og den starter altid jo..

Saab 9-5. Prøv en og bli frelst!
Utrolig driftssikker bil, som går godt, med god plass, og som er billig å forsikre og billig å ha i drift. Den er også fullstendig suveren på kjørekomfort, og passasjerkomfort. [:D] 

passat[:)]

hadde to vogner og masse varer i den senest i går. stort bagasjerom, og god kjøte komfort[;)]

Back
Topp