Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mayen
Ford Mondeo har større bagasjerom enn Volvo V70, og er mye billigere å kjøpe, og billigere å fikse[:D]
Jeg har hatt Carena tvillingvogn OG Emmaljunga Edge Duo med både bag og sportsdel inni samtidig[:)] + matvarer..
ORIGINAL: lillebollebolla
Ford Mondeo har større bagasjerom enn Volvo V70, og er mye billigere å kjøpe, og billigere å fikse[:D]
Jeg har hatt Carena tvillingvogn OG Emmaljunga Edge Duo med både bag og sportsdel inni samtidig[:)] + matvarer..
Har mondeon større bagasjerom? Me har nett skifta frå mondeo stv te v70 åe eg syns bagasjerommet me har no e større enne da me hadde i mondeon...
Menne kan henda berre augene mine lure meg då, eg har jo ikkje sjekka da direkte [8D]
ORIGINAL: emilieogmamma
ORIGINAL: lille iskaffe
opel astra får dere plass til 2 vogner i!
hehe...må være to paraplytriller det da..astraen er jo drittliten[:D][:D]
å gud, unnskyld men stakkar deg som har galaxy...
(mannen har jobbet for ford i maaange år, og jobber no på volvo... galaxyen er den værste ford har laget, de fleste er mer på verksted enn på veien...)
ORIGINAL: Nugatti
(mannen har jobbet for ford i maaange år, og jobber no på volvo... galaxyen er den værste ford har laget, de fleste er mer på verksted enn på veien...)
Vi har hatt galaxyen vår i snart 1 år og den har ikke vært mye på verksted. Er vel to ganger. Den ene gangen var det feil fra butikken vi kjøpte den[:)]
Men sambo sier at det er de eldre modellene.. Hva er de inne for da???[:)]
jeg syns to ganger på verksted på et år er mye, men spørs jo hva det er for da
Vi har hatt galaxyen vår i snart 1 år og den har ikke vært mye på verksted. Er vel to ganger. Den ene gangen var det feil fra butikken vi kjøpte den[:)]
Men sambo sier at det er de eldre modellene.. Hva er de inne for da???[:)]
jeg syns to ganger på verksted på et år er mye, men spørs jo hva det er for da
Det første var en slitedel verkstedet skulle skifte før vi fikk bilen og slitedeler slites jo på alle biler liksom. Og det andre var klimaanlegget som det var ett eller annet med[:)]
Men men. Vi er nå fornøyd med bilen vår og kommer ikke til å kjøpe noen annen. Ser i passaten vår der kan vi bare glemme å få plass til begge vognene om vi ikke demonterer de helt. Og da får vi ikke med noen annen bagasje[:)]