Bra støvsuger?!

Tarlica

Gift med forumet
Neon som har noen gode tips?! [:)] Vi har dyr, 2 barn, stort hus, og det er gammelt, så ALLTID støv her.. Er ikke noe fanatiker, men liker at det ikke virvler opp støv av gulvet når barna løper.. [:D]

Så jenter, gi meg en GOD støvsuger!!!! [:D]

ORIGINAL: Minimeg

Miele

ingen spesiell modell? jeg har en urgammel en, så er ikke særlig oppdatert... [;)]

sentralstøvsuger.. så blåser du støvet UT av huset og ikke tilbake i rommet igjen

ORIGINAL: Solaa

ORIGINAL: Dollface

sentralstøvsuger.. så blåser du støvet UT av huset og ikke tilbake i rommet igjen

Det støvet den klarer å ta tak i da [&:]
(har meget dårlig erfaring med sugekraften til sentralstøvsugere!)

blir nok dårlig me det her, VELDIG gammelt hus, så ikke sjangs til å få inn noe sånt her.. [:)]

Vi har denne :http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/stovsuger/stovsuger/S5281/miele-stovsuger
Er veldig fornøy med den [:)][:)]

ORIGINAL: Tarlica

Miele

ingen spesiell modell? jeg har en urgammel en, så er ikke særlig oppdatert... [;)]

Aner ikke, men jeg vet at jeg skal ha miele når vår takker for seg. For alt i Miele er bra!

den er grei!! [:D]

ORIGINAL: Solaa

ORIGINAL: Dollface

Det støvet den klarer å ta tak i da [&:]
(har meget dårlig erfaring med sugekraften til sentralstøvsugere!)

jeg har utelukkende god erfaring med s.støvsuger iallefall [:)] Og merker at det er mye mindre støvtørking siden støvet forsvinner ut av huset [:)]

Miele

Aner ikke, men jeg vet at jeg skal ha miele når vår takker for seg. For alt i Miele er bra!

den er grei!! [:D]

[:D][:D] Jepp, jeg er blitt Miele og Reima- reklamatør på mine eldre dager.

haha, hvorfor ikke!!! [:D]

Back
Topp