bra nettbutikker??

jannicke iren

Gift med forumet
noen med linker te nett butikker?? både norske og utenlandske;)

linker til mammaklær å barneting;) er shopping gal jo, men verker sann i bekkenet at jeg klare ikke dra på shopping;) så jeg bestiller om mannen henter;) grei deal det;) hehe det som er det verste er at jeg bor på ett av norges største kjøpe senter, praktisk talt, å har baby comfor 13,5 meter utenfor døren min.. hehe

Lukas's mamma , den siden har jeg lagt til mine favoritt side [:D] Så gleder meg til du åpner.. Når har du tenkt å åpne?selger du babyklær også, eller kun for større barn ?

Jeg har også hatt lyst å åpne en netbutikk, men vet bare ikke helt hva det skal være.. [&:]  Så lykke til syntes det er kjempe tøft gjort!!!

ORIGINAL: LanoLotte

Lukas's mamma , den siden har jeg lagt til mine favoritt side [:D] Så gleder meg til du åpner.. Når har du tenkt å åpne?selger du babyklær også, eller kun for større barn ?

Jeg har også hatt lyst å åpne en netbutikk, men vet bare ikke helt hva det skal være.. [&:]  Så lykke til syntes det er kjempe tøft gjort!!!

Jeg har litt babyklær i Paul Frank! Ellers har jeg Quiksilver, Roxy, Vans, Etnies, Converse fra 2 år....:)
Ja, - du må skjekke det ut, - kommer masse kult!

Back
Topp