Bra hotell i Trondheim sentrum?

*FruM*

Elsker forumet
Noen som vet om noen gode hoteller i Trondheim sentrum? Helst choise eller Thon :)

skal se litt på coop kuppene om noen av de er av de bra,så skriver jeg en melding,elelrs kan jeg komme med en generell anbefaling. :) trondheim er en flott by! ;)

mange netter? hos coop får du 3 netter med frokost for 2000kr. både britannia og clarion collection bakeriet er supre!!! er inkl kveldsbuffet på bakeriet også. :) quality augustin er ett annet bra ett! er mange på lista om du går inn på coop.no :)

er ett thon vegg i vegg med trondheim torg kjøpesenter,men det kom ike på lista hos coop,men kan jo bookes utenom :)

ohBaby! skrev:
mange netter? hos coop får du 3 netter med frokost for 2000kr. både britannia og clarion collection bakeriet er supre!!! er inkl kveldsbuffet på bakeriet også. :) quality augustin er ett annet bra ett! er mange på lista om du går inn på coop.no :)

er ett thon vegg i vegg med trondheim torg kjøpesenter,men det kom ike på lista hos coop,men kan jo bookes utenom :)

Fra fredag - mandag :)

Grunnen til at jeg helst vil ha Choice eller Thon er fordi jeg får gode priser her (bedre enn cooptilbudet) :)

ok! men er ett helt fint thon midt i byen, og choice også. :)

Comfort hotell Trondheim (Choice) har vi brukt ved flere anledninger og trivdes veldig godt! Ligger like ved Olavskvartalet og er veldig sentralt :-)

Back
Topp