Drømmeromnr2

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Tok blodprøve for å måle hcg hos legen 8.1 var den 1081 og tok en ny 26.1 den var 24700 er det en bra stigning? Har ikke snakket med legen snakket kun med hun som tar imot telefoner på legekontoret hun sa bare den var betraktelig høy. Var ca 7+ 2 når jeg tok den siste..
har hatt noen små blødninger men kun brunt blod derfor jeg har tatt hcg måling.
Har spurt etter ultralyd men legen ville vente til jeg var ca 11 uker. Mista sist så klare ikke glede meg eller tro at det går bra før jeg ser det selv.
 
Last edited:
Med så langt mellomrom mellom blodprøvene er det litt mer kinkig å se på doblingstid.
Det du ihvertfall ser er at hcg stiger og det tilsynelatende er et normalt svangerskap.
Når du er over fullgåtte 6 uker er UL bedre å se på enn hcg-målinger. Hvis legen ikke vil henvise til TUL før 11 uker må du nok bestille og betale privat om du trenger å se etter.
Lykke til
 
Ja har tenkt på å gå privat men nærmeste er 1,5 time unna så må jo nesten ta en hel dag fri fra jobb for å få gjort det. Eller så hadde jeg gjort det med en gang. Takl:happy:
 
Da er det ganske knotete å få til ja.
Som regel går det bra, men forstår godt engstelsen din
 
Håper du snart får de svarene du trenger for å klare å slappe av og nyte svangerskapet.. Skjønner at det kan være stressende å gå rundt å ikke vite veien videre.. Masse lykke til :Heartred
 
Dersom du stresser med dette og må ta fri ifra jobb, hadde jeg kanskje brukt en sykedag.. Så får du ro i sjela.:Heartred
 
Back
Topp