Bra deal!? :)

Skogs Alven

Glad i forumet
Jeg fikk akkuratt mail fra ei venninne i USA som vil selge meg den svarte tanga,
med Quickutz Stiletto Unicase Alphabet 470.NOK
Alt er helt nytt. [:-]

Er ikke det en veldig bra deal? [:D]
De tengene koster vel ganske mye vanligvis?

ORIGINAL: Skogs Alven

Jeg fikk akkuratt mail fra ei venninne i USA som vil selge meg den svarte tanga,
med Quickutz Stiletto Unicase Alphabet 470.NOK
Alt er helt nytt. [:-]

Er ikke det en veldig bra deal? [:D]
De tengene koster vel ganske mye vanligvis?

Du får det nytt i Norge for 669,-, så jeg syntes vel ikke det var så alvorlig bra deal..

Jooo... også må jo betale frakt og. [&:]
Men blir jo ca 200kr billigere, og alt er nytt...

[8|] Hmm.. skal skal ikke, skal skal ikke...

hvis du klarer å lure deg unna moms og sånn er vel det en bra deal, men det er greit å ha kjøpt den her i norge om det skulle være noe med den i ettertid...

Takk for div synspunkt jenter! [:)]
Tror nesten jeg står over jeg da..
Har tross alt bestillt meg en ZAZ maskin som skal ta quickutz,
så egentlig kan jeg bare spare opp til et finere alfabet med både tall, store og små bokstaver. [;)]

Jeg kan ikke så mye om den, med fikk vite at den tar Quickuts among others. [;)]

Sånn ser den ut [:)]

It is lightweight weighing in at just a hair over 1 pound. It is compact and truly a portable die cutter! It fits easily into a crop bag and takes up minimal space on your table. The ZAZ makes it easier than ever to die cut on-the-go! No more squeezing! No more pressing! Just a simple roller action and you're ready to create.

Use the ZAZ with Quickutz, Zip'eCuts wafer-thin dies and Zip'eSnaps One-Step Emboss & Cut Dies. The ZAZ is also compatible with other pocket or wafer-thin dies. And, it not only die cuts...but it embosses with brass stencils up to 1-1/2" wide by 1-1/2" long as well!

Heldigvis får jeg ZAZ`en før diesene mine, så jeg slipper å sitte her med masse fine dies uten å kunne bruke dem[:)]

Back
Topp