Bra barne-cd

*høstmamma*

Elsker forumet
Har en cd som jeg er drittlei nå, og har derfor planer om å skaffe noen nye. Men det er sikkert et hav å velge mellom[&:] Noen som har noen tips på cd med gode gamle sanger som har hengt med en stund så jeg klarer å synge dem, hi-hi? Ikke noe nytt fancy-pancy greier som jeg garantert ikke har hørt om .....

Hvilken musikk spiller dere for barna deres???? Ingen tips på barnecd altså[&o][&o][&o]

Her går det mest i Justin Timberlake[8D][8D][:D][:D]

*kniiis*

Hva med å brenne en i stede?

Klarer meg uten han Justin, hi-hi. Han har noe bra men tror ikke jeg orker en hel cd med han[8D] 
Jo kan brenne, men HVA??????? Aner ikke hva jeg skal se etter[&:][:)]

ORIGINAL: okt.mamma!!

Klarer meg uten han Justin, hi-hi. Han har noe bra men tror ikke jeg orker en hel cd med han[8D] 
Jo kan brenne, men HVA??????? Aner ikke hva jeg skal se etter[&:][:)]

Søk på nettet! På google etter barnesanger osv

Vanskelig og si for her i bilen hører vi på trance eller pop [:D]

Men nei jeg har en cd med litt forskjellige barneseanger her hjemme, også høres vi egentlig mest på radio kanalen på TV-en, er jo masse barne musikk der..

her går det i trond viggo, torbjørn egeners beste, men hakkebakkeskogen og karius og baktus, det er sotr jubel og dansing når de settes på her i gården i allfall!!! inkluderer jo alle gamle kjente viser som dyrene i afrika osv...

Jeg kjøpte den ny cd platen som heter tidenes beste barneplate den 3 i serier...

Syns den var fin jeg..

Ellers så har du jo torbjørn egner, kapein sabeltann,hanne krogh. Smurfene, nøtteliten sangen..Vi har lasta ner masse fra nettet vi

hmz blei vist litt rotete dette her ja hehe

Takk for tips! Skal laste ned nå[:)]

På cdon.com så har de en cd som heter: Min første CD, den har mange gode gamle sanger på :)
Og: Astrid Lindgren - Favoriter, mange fine sanger der og, selv om de er på svensk da ;p

Back
Topp