Brøler?? Ownersbuy

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
T

to*gull!

Guest
Skal ha meg ny mobil og sitter og titter rundt. Vil ha SE C 905. Kommer inn på en side som heter ownersbuy, og her er telefonen usannsynlig billig ( ca. 1600 m ab. og 3400 u. ab.).  Jeg går videre for å bestille, for å sjekke mht. levering osv. Da må jeg registrere meg, fair nok. Så klikker eg godkjent, og da kommer det opp noe med årskontingent..![>:][:'(] Må lete masse rundt, veldig vanskelig å finne et sted hvor det står at du må melde deg inn og betale medlemsavgift for å handle der. Har sendt en mail til de om at det ikke akkurat var meningen. Men det ser ut til at man bare kan melde seg ut til 1. januar???[8|][:-] Er det noen som vet hva det er??

Skal nevnes at det er en norsk side og de sammarbeider med netcom...

Ja, jeg hadde det abonnementet i 4 år jeg[:)] Kjøpte 2 mobiler der. Medlemskontigenten er på 150 kr i året, for at de skal klare å ha så lave ringepriser tror jeg.

Men fungerer det? Off, håper det går greit når jeg sendte mail med en gagn at det var en missforståelse...[:-]

Jeg har vært medlem der i et par år nå og det er helt greit. Men fant ut når jeg skulle kjøpe c905 så var det rimeligere for meg på sikt å kjøpe gjennom chess for det er så mye billigere å ringe der. Jeg er ikke den som ringer mest, men jeg tror kanskje jeg sparer nesten et par hundre i mnd!

jeg har den mobilen.Måtte gi 1000 kr mere for min via norek[8|][:-]

ORIGINAL: GuttasMamma!

jeg har den mobilen.Måtte gi 1000 kr mere for min via norek[8|][:-]

norek??[8|]

Jeg er medlem hos ownersbuy, har vært det i mange år og er super fornøyd! Har kjøpt 3 telefoner hos ownersbuy, aldri hatt problemer når jeg har reklamert på prodkter heller.

Back
Topp