brødskiver

elina_

Forelsket i forumet
Er det alle som har begynt å gi barna brød med pålegg? Vi har ikke prøvd det ennå, men vil prøve snart[;)] Men synst det er litt skummelt også.....*pysemegasså*[;)]

Har ikke begynt vi heller[:)]

vi har begynt såvidt[:)] Han får skive med baconost.. og elsker det! kan ikke få i seg skiva fort nok.. hehe.. men jeg synes også det var kjempeskummelt, og ga bare minimini-biter[:)] Men det har gått kjempebra! Ikke satt noe i halsen hittil[:D]

ORIGINAL: mammatilTheodor

vi har begynt såvidt[:)] Han får skive med baconost.. og elsker det! kan ikke få i seg skiva fort nok.. hehe.. men jeg synes også det var kjempeskummelt, og ga bare minimini-biter[:)] Men det har gått kjempebra! Ikke satt noe i halsen hittil[:D]

Så bra[:D] Da får vi bare hoppe i det her også[;)](kan nå ikke leve på grøt til hun blir konfirmert[;)] hehe[;)])

ORIGINAL: elina_

Så bra[:D] Da får vi bare hoppe i det her også[;)](kan nå ikke leve på grøt til hun blir konfirmert[;)] hehe[;)])

hehe, nei det er sant! Synes det er deilig å ha kommet over den "kneika"[:)] Gruet meg veldig, men det går så bra så[:D] Lykke til![:D][:D]

Vi har begynnt, men ikke noe fast greie på det enda.
Får ei skive med leverpostein innimellom. Han liker det kjempe godt[:)]
Biiiiiite bitte små biter da, er nervøs av meg der jeg.. Han har jo ingen tenner!

hehe, nei det er sant! Synes det er deilig å ha kommet over den "kneika"[:)] Gruet meg veldig, men det går så bra så[:D] Lykke til![:D][:D]

Tusen takk[:D][;)] Ja det blir nok godt å komme over den "kneika", har grua meg lenge[:D]

ORIGINAL: jessica86

Vi har begynnt, men ikke noe fast greie på det enda.
Får ei skive med leverpostein innimellom. Han liker det kjempe godt[:)]
Biiiiiite bitte små biter da, er nervøs av meg der jeg.. Han har jo ingen tenner!

Godt å høre at det ikke bare er meg som er nervøs av meg[:D] Hvilken leverpostei bruker du?

ORIGINAL: Eli:D

Begynte i påska å gi snuppa litt brød med leverpostei![:)] jeg er også vært veldig veldig pysete av meg!!så gir utrolig småe biter!!
Så har tenkt å fortsette med å gi henne ei halv brødskive til frokosten![:)]

Hvordan reagerte hun på den første biten?[:D] "Tygger" hun bitene? Er det ikke verre med for små biter også da?

Jeg har ikke begynt å gi henne dagli, ho får litt smakebiter innimellom, men så har ho jo ikke fått noen tannebisser ennå[:)]

Begynte i påska å gi snuppa litt brød med leverpostei![:)] jeg er også vært veldig veldig pysete av meg!!så gir utrolig småe biter!!
Så har tenkt å fortsette med å gi henne ei halv brødskive til frokosten![:)]

Hvordan reagerte hun på den første biten?[:D] "Tygger" hun bitene? Er det ikke verre med for små biter også da?

Første biten satt hun lenge å tygde på!![:)]å hun viste med engang at hun ville ha mer!gapet stort når jeg nærmet meg med neste bit![:)]
jepp, hun tygger bitene ja![:)] vet ikke om det er verre med småe biter jeg?!
men snuppa sitter å tygger en god stund før hun svelger det[:)]

Så gøy da[:D] Artigt å se ansiktsutrykket deres når de får noe nytt [:D] Det må filmes når vi skal introdusere brødskive her[:D]

Lea har heller ingen tenner. Hun har spist brødskive til frokost i en ukes tid. Det går fint[:D]

har kun prøvd någen få ganger.. men han bare brekker seg å mister pusten så då klare eg isje å gje han d.. d samma skjer me 8 måners middags glasså.. e utroligt skremmande

ORIGINAL: MammantJonas

har kun prøvd någen få ganger.. men han bare brekker seg å mister pusten så då klare eg isje å gje han d.. d samma skjer me 8 måners middags glasså.. e utroligt skremmande

Huff da, skremmende!! Det er akkurat det jeg frykter skal skje her også...., om det skjer så får jeg heller bare gi henne mer tid før jeg prøver igjen! De vet når de er klar for det[;)]

ORIGINAL: MammantJonas

Huff da, skremmende!! Det er akkurat det jeg frykter skal skje her også...., om det skjer så får jeg heller bare gi henne mer tid før jeg prøver igjen! De vet når de er klar for det[;)]

off ja d e isje någe sjekt syn akkurat.. får bare venta litt å så får eg prøve ijen

marcus får hver dag. det har han fått en måned nå... en hel skive med leverpostei hver dag[:D]
skal begynne og gi det til lunch og nå siden han ikke vil ha grøt på kvelden....
elsker det han...

Har drevi på ei go stønn med dt vi da.. hu får en brødskælk å kose seg med vis je spiser på nytt brød, å dt er dt beste hu veit *mamnammm*[:D][:D][:D]

Noen ganger får hu små biter med sånn makrell på tube dt er åsså veeldig poppis[:D][:D][:D]

her går det i skiver med leverpostei, lillemor eeeelsker det og de er mer enn hva man kan si om grøten...
gir henne ikke spes små biter heller men hun brekker seg ikke..

Vi gir brødskiver og hun elsker det[:)]

Prøver innimellom, han er fortsatt veldig skeptisk og brekker seg ofte. Vi må ta supersmå biter... Jobber med saken! [:)]

Back
Topp