Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammatilTheodor
vi har begynt såvidt[:)] Han får skive med baconost.. og elsker det! kan ikke få i seg skiva fort nok.. hehe.. men jeg synes også det var kjempeskummelt, og ga bare minimini-biter[:)] Men det har gått kjempebra! Ikke satt noe i halsen hittil[:D]
ORIGINAL: elina_
vi har begynt såvidt[:)] Han får skive med baconost.. og elsker det! kan ikke få i seg skiva fort nok.. hehe.. men jeg synes også det var kjempeskummelt, og ga bare minimini-biter[:)] Men det har gått kjempebra! Ikke satt noe i halsen hittil[:D]
Så bra[:D] Da får vi bare hoppe i det her også[;)](kan nå ikke leve på grøt til hun blir konfirmert[;)] hehe[;)])
Så bra[:D] Da får vi bare hoppe i det her også[;)](kan nå ikke leve på grøt til hun blir konfirmert[;)] hehe[;)])
hehe, nei det er sant! Synes det er deilig å ha kommet over den "kneika"[:)] Gruet meg veldig, men det går så bra så[:D] Lykke til![:D][:D]
ORIGINAL: jessica86
Vi har begynnt, men ikke noe fast greie på det enda.
Får ei skive med leverpostein innimellom. Han liker det kjempe godt[:)]
Biiiiiite bitte små biter da, er nervøs av meg der jeg.. Han har jo ingen tenner!
ORIGINAL: Eli:D
Begynte i påska å gi snuppa litt brød med leverpostei![:)] jeg er også vært veldig veldig pysete av meg!!så gir utrolig småe biter!!
Så har tenkt å fortsette med å gi henne ei halv brødskive til frokosten![:)]
Begynte i påska å gi snuppa litt brød med leverpostei![:)] jeg er også vært veldig veldig pysete av meg!!så gir utrolig småe biter!!
Så har tenkt å fortsette med å gi henne ei halv brødskive til frokosten![:)]
Hvordan reagerte hun på den første biten?[:D] "Tygger" hun bitene? Er det ikke verre med for små biter også da?
Første biten satt hun lenge å tygde på!![:)]å hun viste med engang at hun ville ha mer!gapet stort når jeg nærmet meg med neste bit![:)]
jepp, hun tygger bitene ja![:)] vet ikke om det er verre med småe biter jeg?!
men snuppa sitter å tygger en god stund før hun svelger det[:)]
ORIGINAL: MammantJonas
har kun prøvd någen få ganger.. men han bare brekker seg å mister pusten så då klare eg isje å gje han d.. d samma skjer me 8 måners middags glasså.. e utroligt skremmande
ORIGINAL: MammantJonas
har kun prøvd någen få ganger.. men han bare brekker seg å mister pusten så då klare eg isje å gje han d.. d samma skjer me 8 måners middags glasså.. e utroligt skremmande
Huff da, skremmende!! Det er akkurat det jeg frykter skal skje her også...., om det skjer så får jeg heller bare gi henne mer tid før jeg prøver igjen! De vet når de er klar for det[;)]