Vaniljemuffin
Glad i forumet
Lille prinsesse er blitt så matlei nå.. lurer på hva dere gir de små? jeg gir ikke prim eller hapå el lignende, hvis hun ikke er syk.. Så vil ikke gi det.. men hun får leverpostei,magerost,pepperost,rekeost,krydderost,aprikosost,pepper ost, urteost.. og hun får av og til most fersken eller eple på brødskiva.. hun spiser også havregrøt, men er litt dumt å bare spise det hver dag..
Hun er veldig glad i grønnsaker og frukt og middag, hun kan faktisk spise opp en hel agurk uten problemer!! Yoghurt spiser hun også, vi har prøvd forkjellige type brød, og polarbrød men hun vil ikke ha lenger. hun spiser kansje en halv brødskive og ikke noe mer.. hun spise i dag 2 brødskiver med hvitløkspate som jeg egentli hadde smørt tilmeg liksom:P
Noen som har noen ideer og hva gir dere, deres små?
Hun er veldig glad i grønnsaker og frukt og middag, hun kan faktisk spise opp en hel agurk uten problemer!! Yoghurt spiser hun også, vi har prøvd forkjellige type brød, og polarbrød men hun vil ikke ha lenger. hun spiser kansje en halv brødskive og ikke noe mer.. hun spise i dag 2 brødskiver med hvitløkspate som jeg egentli hadde smørt tilmeg liksom:P
Noen som har noen ideer og hva gir dere, deres små?