Brødjungel!

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Det finnes jo så utroooolige mange brød i alle butikker, men hvilke er egentlig "bra"?
Jeg vil kjøpe ett sunt og godt brød (men ikke sånn 100% grovt, det blir for mye) som barna liker.
Og det bør ikke være for dyrt da det fort går 3-4 brød i uka! :o

Har dere noe tips?

Vi kjøper brød på Rema1000. Da enten havrebrød eller byggbrød. Sistnevnte er mitt og barnas favoritt:)

Vi kjøper havrebrød, eller ett singleter grovbrød fra kiwi!! De er 100% på grovhetsskalaen, men ikke sånne helt mørke... Det er smak i dem og de er saftige.. veldig gode:)

Vi kjøper havrebrød, eller ett singleter grovbrød fra kiwi!! De er 100% på grovhetsskalaen, men ikke sånne helt mørke... Det er smak i dem og de er saftige.. veldig gode:)
Haha, det var akkurat 100% grovbrød jeg sto å så på Kiwi idag men torset ikke kjøpe i tilfelle det skulle være skikkelig mørkt og hart :P

Mange priser Havrebrød, tror faktisk at vi kan ha prøvd det selv og at det ikke er så verst :)

Lurer på om jeg skal henge en lappe ved brødboksen med tekst om hvilket brød det er også så man kan notere hva vi syns om det så får man ta en "sammenstilling" når man har prøvd noen sorter :)
Da kan man jo kjøpe opp ett lager med 8-10 stk av de man liker å kasta i frysen :)
Eller blir de dårlig om de blir fryst for lenge? (1-2 uker?)

Vi kjøper Therese Johaug brødet! :P Husker ikke pris, men er 74% grovt, ikke mye hele korn - for det orker ikke gravide meg! :P

Husker aldri om det heter safari eller jungelbrød. Er fra Coop og inneholder gulrot. Kjempegodt :D

Vi kjøper Therese Johaug brødet! :P Husker ikke pris, men er 74% grovt, ikke mye hele korn - for det orker ikke gravide meg! :P
Jeg heller klarer ikke hele korn :p brekker meg om jeg treffer et korn! Fant sjiraffbrød på coop, og det var uten hele korn. Kjempegodt :D

Jeg heller klarer ikke hele korn :p brekker meg om jeg treffer et korn! Fant sjiraffbrød på coop, og det var uten hele korn. Kjempegodt :D
Oi! Hvor grovt er det? :) Greit å ha noe å variere med! :P

Back
Topp