Brødskiver ja, ahr prøvd litt, Nathaniel glefset i seg en hel skive her en dag, så så han rar ut, så skulle jeg hente vann, og da jeg kom tilbake var det brødgrøt blandet med litt fruktmos, gulp og melk utover hele han, der satt han og gliste, hahaha....najs.
Men ja, jeg brekker av bitene for dem jeg, de få gangene jeg prøver, for bare Julian har to tannebisser, men de klrer begge å smatte smulene så våte at de får svelget dem. Så tar jeg veldig små biter da, bare en liten smule, mer pålegg enn brød for å si det sånn. Men både kaviar og leverposte er populært her. Den gjestekaviaren på glass er mild og fin:) Spiste den fra jeg var 4 mnd jeg, haha...matmons:D
Ellers går det emr i grøt enn brød, problemet her er mer det at de nesten ikke får melk i det hele tatt, de liker det ikke og vil ikek ha det. Så her får de tynn grøt med frukt til ALLE 4 måltidene. i tillegg til middagsglass og noen ganger yoghurt til lunsj. Tror jeg skal begynne å blande melken i grløten igjen, bare så de skal få i seg noe...ser ikek ut som de lider eller noe, men ifølge HS var det litt jern og greier og andre viktige saker i den melken, som de helst skulle ha enda.... Så får vel prøve litt til!