brødbakemaskin

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
dette har sikkert vært tatt opp før, men det har ikke jeg sett så jeg spør- er det noen som har den wilfa brødbakemaskinen som tv2 hjelper deg kåret til nest beste og som har noen erfaringer de vil dele med oss?
hvor mange pers er 1 brød nok til osv?hvor lang tid tar det og hvor mange brød kan du bake per gang?

takk for svar

ORIGINAL: Nancys mama

dette har sikkert vært tatt opp før, men det har ikke jeg sett så jeg spør- er det noen som har den wilfa brødbakemaskinen som tv2 hjelper deg kåret til nest beste og som har noen erfaringer de vil dele med oss?
hvor mange pers er 1 brød nok til osv?hvor lang tid tar det og hvor mange brød kan du bake per gang?

takk for svar

mener det er den vi har... (hvit med brun/oransje striper på...?)

vi er to voksne og en 12 åring som spiser brød, og da holder 1 brød ca 2 dager. nå lager vi dem grove, så 1 skive er stort sett nok til hvert måltid... det programmet vi bruker heter hurtig helkorn, da tar det 2t30min. vi har brukt maskina vår mye, og er veldig fornøyd med den! den baker 1 brød av gangen!

det var kanskje den som fikk best i test dere har?for den wilfa er sølvfarget.

der var med to wilfa maskiner, ei sølvfarga og så den vi har som er hvit med oransje/brune striper... men jeg husker ikke hvilken plass de fikk i den testen[8|]

Back
Topp