Brød.

-Lane-

Gift med forumet
jentene i juni13
Jeg har bestandig bakt egene brød, men nå skal jeg begynne å kjøpe. Men det er jo en jungel av brød der ute og masse som ikke er så godt eller mettende. Hvordan type kjøper dere? Hvor kjøper dere det? Hva er etanes?
 
Hvorfor skal du begynne å kjøpe? :)

Vi spiser bare vanlig kneipbrød, da ingen av oss vil ha hele korn. :p

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Vi spiser istid brødet fra Rema som regel. Det er kjempe godt. Ungene her vil ikke ha frø.
 
Jegerbrød! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her går det stort sett på istid fra rema, eller ferske brød fra mega/meny. Gourmetbrød tror jeg de heter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi spiser havrebrød kjøpt på Rema. Myke skorper med havregryn på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvorfor skal du begynne å kjøpe? :)

Vi spiser bare vanlig kneipbrød, da ingen av oss vil ha hele korn. :p

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Har bestemt meg for å gjøre ting enklere for meg selv :)
Kneip spiser jeg ikke. Må spise et halvt brød før jeg blir mett og dagen etter det er kjøpt synes jeg det er tørt.
Jeg liker korn også (bare for å være ekstra vanskelig) :)
 
Vi spiser istid brødet fra Rema som regel. Det er kjempe godt. Ungene her vil ikke ha frø.
Jegerbrød! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Her går det stort sett på istid fra rema, eller ferske brød fra mega/meny. Gourmetbrød tror jeg de heter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Åja!! Det er det beste ! 3 for 39 på obs ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi spiser havrebrød kjøpt på Rema. Myke skorper med havregryn på :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk, for tips. Skal teste disse.
Hvordan oppbevarer dere brødet? I posen det kommer i, i brødpose eller i brødboks?
 
Når jeg engang kjøper brød, så kjøper jeg yoghurt brød. :) den er saftig og god, og blir ikke tørr dagen etter :) jeg spiser som oftest 2 brødskiver så er jeg mett :)
Er tungt og bake ja, tar litt tid, men en stund med kjøpt brød så går du vell tilbake til å bake :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Har bestemt meg for å gjøre ting enklere for meg selv :)
Kneip spiser jeg ikke. Må spise et halvt brød før jeg blir mett og dagen etter det er kjøpt synes jeg det er tørt.
Jeg liker korn også (bare for å være ekstra vanskelig) :)
Anbefaler virkelig jegerbrødet! Det er ferskt og med korn! Beste brødet jeg får! Ungene elsker det også:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk, for tips. Skal teste disse.
Hvordan oppbevarer dere brødet? I posen det kommer i, i brødpose eller i brødboks?

Kutter opp brødet i butikken, så pakker det inn i brødpose. Har det i fryseren og tar ut så mange skiver jeg trenger. Oftest tar jeg opp en 5-6 på morgenen så ungene har hele dagen. Men d tar bare 5 minutter på benken og tine ei skive.
 
Youghurtbrød er saftig lenge, men det er jo veldig lyst.. Her går det en del i superbrød. Men også jegerbrødet og fjellbrød er godt :) tror også gulrotbrødet holder seg godt mtp saftighet.. jeg er også meget kresen ifht brød. Dagen etterpå tar jeg det helst i brødristeren :p
 
Har forresten prøvd Totenbrød på rema. Det er 72% grovt tror jeg uten hele korn. Men det er sikkert lokalt ;)
 
Takk, for tips. Skal teste disse.
Hvordan oppbevarer dere brødet? I posen det kommer i, i brødpose eller i brødboks?

Kommer litt ann på brødet og hvordan det kommer i butikken :) Pågen, som vi synes er best har vi bare i posen det kommer i, mens andre brød kutter vi opp i butikken, har det i gjennomsiktig pose og tilbake til brødposen det kom i :)
 
Hos oss ligger det i brødposen fra butikken.. men vi spiser nesten to brød om dagen :p

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Grovt landbrød! Kjempegodt brød, uten hele korn og holder seg ferskt i flere dager :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp