Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg baker selv, så Nor får det samme som vi spiser; halvgrovt uten store frø. De siste dagene har hun virkelig begynt å få smaken på brød, da er det jo mye morsommere å gi! [:D]
Når jeg baker, så blander jeg havrebrød og matpakkebrød. Kjempegode brød blir det, og Jesper lager bare ivrighikst når jeg skjærer opp brød til han.[:D]
Vi bruker å kjøpe brød som er litt grovere enn keipbrød. Synes ikke kneip er så grov egentlig? Snuppa tygger unna som en helt [:D] På HS i dag ble vi anbefalt å ikke bruke for fint brød, for da kunne de ha vanskeligheter for å svelge o.l.
Nok et eksempel på at helsesøstre sier så mye forskjellig[:)] Jeg begynte med å gi lillegutt kneip, men på kontrollen sa hs vår at hun syntes det var for fint og anbefalte grovere. Nå får han det brødet jeg spiser og det er stort sett speltbrød.
anbefaler ikke fine boller eller brød med skorper.. har blitt en del dytt i ryggen på lillegulle... skumelt er det også. venter nok med å gi han det uten å dele opp i minimale biter ja..