Boxere (til menn)

trudepude_

Elsker forumet
Hvilken type boxere bruker kjæresten/samboeren/mannen?

Merket gubben bruker får jeg ikke fatt i lengre, og er på jakt etter et nytt. Det må være sånn stram type, ikke den løse. En som holder godt på farge og fasong!

Tips? [:)]

Bjørn borg? Er det eneste sambo vil ha hvertfall

Sambo har boxere fra dress mann, cubus, h&m, pierre robert, polaris, og noen fler. Er heldigvis ikke så pirkete på merker.

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Sambo har boxere fra dress mann, cubus, h&m, pierre robert, polaris, og noen fler. Er heldigvis ikke så pirkete på merker.

Nei, jeg tror ikke min heller bryr seg om merkene altså, men det er viktig at den har god passform (mange blir så "slapsete" etter noen vask). Og jeg legger jo spesiellt merke til fargene (siden jeg vasker klærene)!

Bjørn borg holder seg fine lenge. Har faktisk noen selv, i damemodell, og di er digge under joggebuksa:)

Moods of Norway[;)][8D]

Samboeren får kun lov til å bruke Bjørn Borg eller DC sine. Det meste annet er usexy i mine øyne.

Han får alltid noen fra Dressmann ol i gaver men de blir aldri brukt for de er rett og slett stygge!

bjørn borg

ORIGINAL: Vand

Moods of Norway[;)][8D]

Takk for svar! Får kjøpe inn noen fra Bjørn Borg i første omgang, de vet jeg iallefall hvos jeg skal på tak i!

han er ikke så nøye på det så lenge de har god passform, og holder ting på plass og ikke sånn slappe at alt henger og slenger[8D]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

sign[:D]

Back
Topp