Bowling

Hyttelitu

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
Hei!

Jeg har lyst å bowle denne uken og lurer på om det er noe man ikke bør gjøre som gravid? Har 14 fullgåtte uker nå.:)
 
Nei hvorfor skulle man ikke kunne det? Så lenge det ikke fører til noe ubehag så er det bare å bowle i vei:D
 
Kjør på :) Men ikke plukk den tyngste kulen med de minste hullene:p
 
Så bra! Takk for svar.:gen014 Det er så greit å spørre her når andre får meg til å tvile:D
 
Aktivitet hvor man kan få slag eller f.eks. spark mot magen er ikke anbefalt. Derfor slutter de som er profesjonelle håndballspillere å spille når de er rundt 3måneder på vei, noen har arbeidsplasser hvor de kan være utsatt og da går man som regel ut med svangerskapspenger tidlig. Det som er anbefalt er å holde seg i aktivitet og trene.

Jeg pratet med jordmor i forrige graviditet da jeg var usikker på aktivitet (slalåm og topptur), og fikk gode forklaringer og anbefalinger med ca. tidspunkt i graviditeten for når det kunne være greit å roe ned. Hvis du får mange rare spørsmål fra folk rundt deg (eller har masse spørsmål selv) så kan det være en ide å skrive de ned og ta en prat med jordmor hvis det er mye som gjør deg usikker.
Kos deg masse med bowling, denne aktiviteten er det ingen grunn til å være bekymret for :)
 
Back
Topp